JEG ER TILBAKE

Categories Blogg

Akkurat nå befinner jeg meg i Tromsø, og jeg tror at jeg skal være her en liten uke før jeg reiser hjem til Trondheim igjen. Jeg har ikke klart å bestemme meg helt enda da jeg egentlig bare vil hjem å være sammen med Morten før jeg reiser til Los Angeles. Jeg har likevel inngått et par avtaler her i Tromsø, blant annet å besøke besteforeldrene mine i noen dager. Jeg har ikke vært ordentlig sammen med de siden desember i fjor, så jeg må selvfølgelig prioritere de også når jeg først er her.

Jeg får derfor bare kjenne litt på dagsformen, og eventuelt bestille meg en flybillett tilbake når jeg har rukket alt jeg skal gjøre. Jeg har jo også gjort avtaler med jentene i helgen, så kjenner jeg meg selv rett nå kommer jeg nok mest sannsynlig til å være her frem til søndag eller mandag. Det føles nesten litt rart at jeg har blitt så “kjæreste-avhengig” da jeg egentlig ikke er en sånn type, men det er jo absolutt ikke noe galt med det. Det er jo bare fint å vite at vi enda kan lengte så mye etter hverandre selv om vi har vært og bodd sammen i en god del år nå. Vi har våre utfordringer som alle andre, men jeg kunne aldri tenkt meg å hatt det noe annerledes <3

Jeg reiser faktisk ut på landet i dag, så jeg vet helt ærlig ikke hvor bra jeg får oppdatert dere med interessant innhold når hverdagen min skal bestå av hestebæsj og ridning. Jeg skal i alle fall få spilt inn en YouTube-video til dere som jeg tror kommer til å være veldig morsom. Jeg håper uansett at dere har forståelse for at jeg ikke vil kunne gi dere like bra oppdatering. Vi snakkes senere <3

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG ER TILBAKE

  1. Hei 🙂
    Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg en valp, men usikker på om jeg kan det da jeg jobber hver dag og maks kan ta en uke ferie. Er det da mulig å få noen til å komme og lufte hunden iløpet av dagen eller må man faktisk være sammen med hunden hele tiden i starten? Hadde satt kjempestor pris på svar 😊

    1. Det krever veldig mye med en liten valp, så jeg ville kanskje ventet til du hadde hatt mer enn en uke fri! Eller om du har noen som kan hjelpe deg med oppdragelse evnt ta med på jobb ❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *