UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

 

  
Topp. HER / Bukse. HER

Ukens positive:
Jeg fikk endelig se Morten igjen etter at vi hadde vært veldig lenge borte fra hverandre <3

Ukens utfordring:
Det kan jo ikke være noe annet enn å være hjemme alene så mye som jeg har snakket om det. Dette er nok ikke bare “ukens” utfordring, men det vil være en utfordring i tiden fremover også. Jeg vet likevel at jeg kommer til å vokse så mye på dette, og jeg har bare godt av å kjenne på følelsen av å være “alene”

Ukens kjipe:
Det må nok være at jeg har sovet så dårlig, spesielt med tanke på at jeg ikke fungerer på lite søvn. Jeg har aldri forstått meg på de menneskene som kan sove 5-6 timer, for å så ha masse energi å være helt uthvilt

Ukens cravings:
Jeg har fått helt dilla på den nye isen til Ben And Jerrys som skal være “sunnere” enn de andre. Jeg liker vanligvis ikke light versjonen av noe da jeg synes det dreper mye av smaken, men denne er virkelig så god.

Ukens melding:


Det må vel være denne samtalen som er sykt random. Blanding av kvittering og bekymringsmelding, hahah.

 

Ukens høydepunkt:
Pakke til Los Angeles. Jeg har ventet så lenge på å kunne reise, så det var så moro å endelig kunne begynne å pakke og finne frem sommerklær.

Ukens sang:
Mio – Can’t get over you. Det er lenge siden jeg har fått en sang så fort på hjernen, den er utrolig bra.

Ukens handleliste:
Jakke. HER / Sko. HER / Kjole. HER

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM HAR VÆRT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *