JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Skjorte. HER / Solbriller. HER / Veske. HER

Ha 1o0 venner, eller ikke ha en eneste en?
100 venner, uten tvil. Vennene mine beriker livet mitt så utrolig mye, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten de.

Aldri reise til Los Angeles, eller måtte flytte fra Norge?
Da hadde jeg nok flyttet fra Norge. Jeg har jo veldig lyst til å flytte til utlandet, og jeg kunne alltids komme på besøk. Se for dere at jeg ikke kunne reist til Los Angeles mer, det hadde jo vært utrolig kjipt.

At Morten er utro mot deg, eller motsatt?
Da ville jeg nok at han skulle ha vært utro mot meg ettersom at jeg ikke har lyst til å være den personen som sårer et annet menneske på den måten.

Aldri kunne spise godteri igjen, eller at du måtte begynt å spise kjøtt igjen? 
Da hadde jeg nok valgt å aldri kunne spise godteri igjen.

Alltid krangle med en blogger, eller aldri kunne blogge igjen?
Ahh for et vanskelig spørsmål. Jeg hater jo å krangle, spesielt om det skulle vært i det offentlige rom. Jeg vil likevel ikke miste babyen min, så det hadde nok blitt å alltid krangle med en annen blogger.

At du må gjøre det slutt med Morten i dag, eller gifte deg med han?
Jeg har jo absolutt ikke lyst til å gifte meg nå, men om jeg hadde mistet Morten om jeg ikke gjorde det så hadde jeg selvfølgelig giftet meg.

Gi bort Celine, eller aldri ha hund igjen?
Da hadde jeg valgt å aldri ha hund igjen. Klarer dere egentlig å se for dere at jeg gir bort Celine?? haha

At du må synge alt du sier, eller aldri kunne snakke igjen?
AHHH!! Det er ikke noe som er mer irriterende enn mennesker som synger hver eneste setning, men jeg måtte nok valgt å blitt en del av gjengen. Jeg har helt grusom sangstemme da, så stakkars de rundt meg som måtte hørt på det hele tiden.

Alltid tilgi noen, eller aldri tilgi?
Jeg er jo en veldig tilgivende person fra før av, så jeg hadde nok valgt å alltid tilgitt noen. Jeg tror livet hadde blitt ganske kjipt om man aldri hadde hatt rom for at menneskene rundt deg kan gjøre feil.

Være i fengsel i 3 måneder, eller ikke kunne gått ut av døren på et år?
Hmmm, godt spørsmål. Jeg kan jo ikke akkurat påstå at noen av delene frister, men jeg hadde nok valgt å ikke kunne gå ut av døren på et år. Jeg vil ikke ha på rullebladet mitt at jeg har vært i fengsel, spesielt med tanke på at jeg ikke kunne reist til USA.

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *