UKEN SOM HAR VÆRT

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER / Bukse. HER

Ukens positive:
I går var Stine, Morten og jeg på besøk hos min ekstra familie, noe som var så koselig. Etter 22.juli ble jeg kjent med en familie her i Trondheim som jeg har hatt kontakt med siden. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mange ganger jeg har møtt opp gråtende på døren der, eller hvor mange ganger jeg har bare møtt opp på døren for å bli boende i en uke, haha. Jeg er bare så evig takknemlig for å ha møtt de.

Ukens utfordring:
Tro det eller ei, men jeg har enda problemer med jetlag. Jeg våkner unormal tidlig, men det er kanskje ikke så rart når jeg sovner mellom 19-21 på kvelden. Morten og jeg hadde laget taco, satt frem godteri og potetgull for å kose oss skikkelig til finalen på skal vi danse. Hva tror dere skjedde så? Jeg sovnet rett før vinneren ble trukket. Jeg våknet i sekundet de sa at Alexander vant, også sovnet jeg igjen. Jeg måtte se igjen episoden i går, og herregud for en kul dans Alexander hadde på slutten. Finalen var jo også helt syk med tanke på hvilke poengsummer finalistene fikk!?! Jeg synes begge to var utrolig flinke, så for meg var begge verdige vinnere.

Akkurat nå
Jeg har jo en regnskapsfører som styrer alt av økonomi, så jeg sendte han en melding å lurte på om jeg kunne få ut litt penger for å handle julegaver, haha! Jeg bestemmer jo selvfølgelig over egen økonomi, men jeg gjør aldri noe han ikke godkjenner/aksepterer.

Ukens kjipe:
November og desember er så ekstremt dyre måneder med alt som skal handles inn. Jeg føler virkelig med familier som har en hel haug å kjøpe til, for herregud så mye penger som går bort i julen. Det er egentlig veldig synd å tenke på at julen dreier seg så mye om penger, og hvor mange som sliter og gruer seg til disse månedene.

Ukens cravings:
Taco, nam nam <3

Ukens valg:
Nå som jeg har kommet inn i så gode rutiner pga jetlag så har jeg bestemt meg for at jeg skal stå opp klokken 08.00 mandag-lørdag. Som jeg har fortalt dere før så er jeg egentlig et B-menneske, men jeg jobber hardt for å lære meg selv å være et A-menneske. Jeg føler bare man får så mye mer ut av livet om man står opp tidlig, kontra å sove bort hele dagen.

Ukens høydepunkt:
Jeg hadde en skikkelig fin dag på fredag sammen med Elise der vi handlet inn julepynt, spiste god mat og bare chillet på sofaen. Ja takk til flere sånne dager.

Ukens tanke:
Jeg synes det er så morsomt å se hvor forskjellige tradisjoner vi mennesker har når det kommer til jul. Noen starter å pynte kjempetidlig, mens andre venter til 1.desember. Noen har faktisk julen frem til påsken, mens andre pakker den ned 1.januar. Jeg skal vise dere noe senere i dag som jeg er veeeldig spent på reaksjonene, hehe.

Ukens sang:
Selena Gomez- Loose you to love me.

Ukens handeliste

Bukse. HER / Kjole. HER / Kjole. HER

Genser. HER / Sko. HER / Topp. HER

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM HAR VÆRT

  1. Jeg syns det med gaver tar for mye av og blir press og et stressmoment! Vi velger å fokusere på barna i min familie. Jeg vil uansett ikke bare ha noe som ikke faller i smak o.s.v… Det blir så sløseri. Klem! ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *