HELLO CHRISTMAS

Categories Blogg

Noooen har blitt litt inspirert av amerikansk juuul 😀

Jeg kan tenke meg at det er mange som river seg i håret av dette innlegget med tanke på at jeg har pyntet til jul allerede. Jeg har aldri vært en sånn person som pynter til en bestemt dato, men hovedgrunnen til at julen kommer så tidlig i år er for at Morten flytter 1.desember. Vi har snakket så lenge om vår første jul sammen i leiligheten, og nå som det ikke blir noe av så må man skape sin egen. Jeg er ikke helt ferdig enda, men jeg hadde lyst til å vise dere foreløpig resultat.

Jeg skal ut å handle litt mer julepynt til treet i dag, samtidig som jeg skal prøve å få gjort meg ferdig med de fleste julegavene mine. Jeg er en sånn person som utsetter julegaver til siste liten, og jeg orker ikke å bruke hele lønna i desember på julegaver. Jeg skal derfor være tidlig ute med på gaver og pynt i år. Jeg må ærlig innrømme at det var overraskende hyggelig å pynte så tidlig som det jeg har gjort nå, så kanskje det kommer til å bli en tradisjon? hehe 😀

27 kommentarer

27 thoughts on “HELLO CHRISTMAS

  1. Utrolig fint!!! Her går jeg og venter på å pynte selv, men samboer synes det er for tidlig enda 😂
    Kan du dele hvor de forskjellige tingene er ifra? Sinnsykt fint interiør! Feks pynte putene, adventsstaken, det ifra første bildet ditt og det lille pyntetreet med lys på greinene? 😍

  2. Utrolig fint!!! Her går jeg og venter på å pynte selv, men samboer synes det er for tidlig enda 😂
    Kan du dele hvor de forskjellige tingene er ifra? Sinnsykt fint interiør! Feks pynte putene, adventsstaken, det ifra første bildet ditt og det lille pyntetreet med lys på greinene? 😍

  3. Så fint🤩 LITT tidlig da, men inspirerende!! Får man tak i den adventsstaken/ lysestaken noe sted?😁

  4. Åhhhh, så fint!!! 😀 Skjönner godt at dere vil ha julestemning sammen, så det er heeelt innafor! 😉 <3

  5. Er julestjernen ekte? Blomsten altså. Den er giftig for hund, så hvis Celine er sånn at hun kan tygge på planter så ville jeg fjernet den. Bare et tips 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *