UKENS HANDEL

Categories Blogg

Jeg har virkelig sett frem til å kunne dele denne handelen med dere da utvalget i USA er veldig mye bedre enn det vi har hjemme  Norge. Så dere ikke den artikkelen om at norske matbutikker er de med dårligst utvalgt, samtidig som at vi er de dyreste? Det er virkelig en helt ny verden å kunne handle mat her, for de har alt du kan tenke deg. Bare det å kunne gå på butikken for å kjøpe Cheetos igjen er jo bare en drøm i seg selv. Jeg har cravet både det og Canada Dry, så nå er jeg virkelig i himmelen!

Cheetos <3 <3 <3

Om ikke dette er et must å kjøpe når man er i USA så vet ikke jeg!!

Nam <3 <3 <3

Jordbær er et must

Tro det eller ei, men denne frøkna har fått dilla på ingefær

Pannekaker spiser jeg heller aldri hjemme, men det er også noe jeg føler er et must når jeg er i USA

1 kommentar

1 thought on “UKENS HANDEL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *