UKENS HANDEL

Categories Blogg

Eldorado har kommet med nytt design og nye produkter til taco, så jeg måtte selvfølgelig kjøpe. Jeg gleder meg til å teste ut denne.

Som dere ser så måtte jeg kjøpe det meste. Jeg ble helt fanget av designet, og klarte ikke å dy meg.

Jeg er veldig spent på denne som skal være en etterligning av salami. Jeg lover at jeg skal gi dere en oppdatering <3

Noen favoritter hos meg. Jeg synes Kiwi har kjempegodt utvalg når det kommer til vegetarprodukter, spesielt “kjøttdeigen” som dere ser på bildet over.

Nina har fått meg dilla på ingefærshot, og de gangene jeg ikke orker å lage selv så kjøper jeg. Cevita er min favoritt av alle jeg har smakt hittil.

Vi betalte totalt 1200 kroner for alt dette. Jeg synes ikke 600 per person var så ille når jeg ser alt vi har kjøpt, og i tillegg til at vi har en del dyre produkter. Vegetarmat som er ferdiglaget er kjempedyrt, noe 4pk med Pepsi Maxi og laktosefrie produkter også er, så jeg er veldig fornøyd med denne ukens handel.

10 kommentarer

10 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Hei😊
    Ikke dårlig pris d😄
    Men kunne du delt noen gode oppskrifter der du bruker bønner/linser 😍😁😁?
    Har begynnt å kjøpt d, å er ikke så flink til å sjønne hva jeg kan lage som er gått, ved bruk av linse og bønner 😂👌

    1. Du kan lage absolutt alt. Jeg byttet bare ut kjøttet mot bønner for eksempel. Du kan lage pasta, pizza, taco, sweet and sour. Alt du lager til vanlig, bare med bønner istedenfor <3

      1. Hehe okay. Takk uansett. Gravid og savner sååå å spise salami. Så kanskje helt ok er godt nok akkurat nå 😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *