BORTE BRA, MEN HJEMME…?

Categories Blogg

Er jeg den eneste som ikke kjenner meg igjen i “borte bra, men hjemme best”? Jeg føler det er helt motsatt, for jeg ELSKER å være borte. Det er virkelig ingenting som gir meg mer energi og glede enn å være borte. Man slipper å tenke på å vaske leilighet, klær og tørke støv. Jeg trenger ikke å tenke på hva jeg må handle inn og ikke, trening and you name it. Selv om det var mye som skjedde i Oslo så var det den beste og mest avslappende helgen jeg har hatt på lenge. Det er godt å ta seg fri fra absolutt alt, og ikke tenke på alle forpliktelsene man har hjemme. Elise og jeg sov til nesten 11 hver eneste dag, noe jeg ikke gjør i helgene en gang. Jeg er veldig streng når det kommer til å stå opp tidlig, så det var bare så deilig å sove ut. Jeg bestemte meg jo også for å ta litt fri fra jobb, noe jeg virkelig trengte.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å leve i en koffert i et par år bare sånn at jeg kunne reist rundt og oppleve verden. Jeg hadde nok blitt lei en dag, men akkurat nå er jeg så nysgjerrig på hva livet har å tilby at det er det eneste jeg har lyst til. Misforstå meg rett, for jeg elsker virkelig hjemmet mitt. Jeg har likevel bare aldri kjent meg igjen i at det er best å være hjemme. Jeg går alltid rundt å er lei meg i flere dager etter at jeg kommer hjem, og vil egentlig bare hoppe på første fly. Jeg har heldigvis ekstremt mye fint å se frem til dette året, og kan nesten ikke vente med å dele denne reisen sammen med dere <3

6 kommentarer

6 thoughts on “BORTE BRA, MEN HJEMME…?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *