UKENS HANDEL

Categories Blogg

Ettersom at litt under halve desember og starten av januar har bestått av junkfood, alkohol og godteri så har jeg bestemt meg for å ta totalt avstand ut denne måneden. Det er så vanskelig å komme tilbake til gode rutiner når man først faller ut, så jeg valgte derfor å kutte ut mine verste fiender for noen uker.  Som dere vet så liker jeg å ha et kosthold som er variert, men nå må jeg faktisk være litt streng mot meg selv om jeg skal klare å komme tilbake til det normale. Jeg har tross alt spist godteri hver eneste dag, hjelpes! haha… 

Jeg har også bestemt meg for å kutte ut kjøtt 100% denne måneden, for jeg vil se hva det gjør med kroppen min å ikke spise noe kjøtt at all. Nå spiser jeg generelt lite kjøtt så jeg tror? ikke jeg vil merke noe forskjell, men jeg håper det vil bli bra for meg og ikke minst dyrene og miljøet vårt ♥

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS HANDEL

        1. Jeg tror nok de aller fleste forstår at jeg ikke kjøper meg kjøttpølser og kalkunfilet når jeg sier at jeg skal ha en kjøttfri måned:-) Noen skal bare kverulere og påpeke absolutt alt.

  1. Hei

    Kunne du laget en Oslo guide, butikker du anbefaler å dra til om du bor på andre steder, som Trondheim feks. Skal reise til Oslo en helg med noen venninner og vi vet ikke hva vi skal gjøre mens vi et der. Vi kunne tenkt oss å dra på noen vakre steder og shoppe litt. Gode butikker, ting å se osv hadde vi satt pris på:)
    For hva gjør du i Oslo på en søndag, er noen butikker åpne eller er det å gå rundt å være turist å se på slottet som er den beste muligheten?❤️❤️
    Tusen takk❤️

  2. Har så lyst til å smake cheetos, kan man få kjølt det til Norge sånn via en nettside? Eller selger de dem på butikkene?

  3. Jeg påpeker ikke for å være slem eller noe, men med tanke på at du kan redigere innlegget så det stemmer bedre med virkeligheten. Det er kun ment som råd! Jeg synes det er synd du ikke kan ta til deg noe 🙁

    1. Jeg tror absolutt ikke du prøver å være slem, men det er virkelig unødvendig å måtte redigere innlegget der jeg spesifikk må påpeke at kjøttet er til Morten og ikke meg når jeg allerede skriver at jeg skal ha en kjøttfri måned 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *