MIN HANDLELISTE

Categories Blogg

Reklame | alle lenker er annonselenker / Nelly

Jeg har snakket om det tidligere, men jeg velger å nevne det igjen da det bare er noen måneder siden jeg selv fant ut av alt de faktisk selger på Nelly. Jeg har alltid trodd at Nelly kun hadde klær og sko, men de selger så utrolig mye mer. De har blant annet sminke, graviditetstest, kondomer og vibratorer, noe som er fint for meg som ikke ønsker å gå i butikk. Jeg har aldri hatt problemer med å handle på kondomeriet tidligere, men etter at jeg ble snikfotografert sist så har jeg ikke ønsket å gjøre det igjen. Nei, jeg synes ikke sex er flaut, men det vil likevel ikke si at alle trenger å vite hvilken vibrator jeg kjøper haha.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Jakke. HER / Blazer. HER / Bukse. HER

Graviditetstest. HER / Glidemiddel. HER / Kondomer. HER

Vibrator. HER / HER / HER

Settingspray. HER / Blush. HER / Beauty blender. HER

Koster. HER / Luna Play. HER / Komorebi. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “MIN HANDLELISTE

  1. Ikke alle trenger å vite hvordan vibrator? Så legger du ut handlelisten din med vibratorer;) dum

  2. Luna play ❤ den må du prøv om du ikke har prøvd 😍 fy faen så bra 👍

    Bruke den kun me lunka vann og huden e blitt helt syk ætter den 😮😁❤

    Anbefales VIRKELIG !!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *