UKENS HANDEL

Categories Blogg

Hva synes dere om vår helt sinnsyke og ikke minst inspirerende mathandel? hehe. Vi reiser til Oslo på torsdag, og hadde derfor ikke det store behovet for å handle så alt for mye. Det som likevel er helt crazy er at det lille vi handlet kom på over 600 kroner?? Nå kjøpte jeg med noen dyre produkter som vegetar-produktene mine og mandelmelk, men jeg fikk likevel sjokk da vi skulle betale. 

Brownies og is er vel kanskje ikke akkurat det mest økonomiske heller, men i dag fikk jeg en så bra nyhet at Morten og jeg måtte unne oss en kveld der vi spiste god mat og hadde en liten feiring. Jeg lover at jeg skal oppdatere dere med engang jeg kan, men som alt annet i denne bransjen her så er det foreløpig hemmelig haha. Jeg ser at jeg har fått en del spørsmål om tips til kjøttfrie middager, og er du glad i spagetti med tomatsaus så MÅÅ du teste ut “vegetarboller”. Jeg har de alltid sammen med spagetti og dolmio saus, og det er seriøst noe av det beste jeg kan spise. Jeg har blitt mer avhengig av dette enn vegetarpølsene, så det sier vel kanskje sitt? 

Jeg skal forresten bli mye flinkere til å gi dere tips til hva dere kan spise som ikke inneholder kjøtt, og jeg lover at neste gang jeg deler “ukens handel” så skal den inneholde litt mer en pastasaus og brownies haha. 

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Kjøttdeig av svin.. trodde ikke dere spiste kjøtt? Eller er det bare du som helst bil unngå det? Har uansett blitt inspirert av deg/dere til å velge mer kjøttfrie produkter, så takk for det.
    Ha en fin kveld videre <3

    1. Morten spiser kjøtt, men ikke jeg. Det skal likevel sies at han spiser mer vegetar enn kjøtt, men han er ikke vegetarianer.

      Så utrolig bra å høre, det gjør meg uendelig glad <33

  2. Hei! Ser at du skriver at du ikke spiser kjøtt. Har du noen gang tenkt på og kutte ut alle animalske matvarer og bli veganer? Anbefaler dette for både dyrevelferd, klima og helse.

  3. Er de bollene eller de fra coop best? Kanskje du kan ha et vegetar inspirert innlegg, altså tips til vegetarmat/retter? Kanskje flere blir motivert til å trappe ned på kjøtt 😀

    1. Det er egentlig litt smak og behag, og hva du tenker å bruke de til. Jeg synes kanskje de som ikke er fra coop er best til spagetti og tomatsaus, mens de fra coop er best om du feks bare skal spise pasta da de har veldig mye smak i seg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *