UKENS HANDEL

Categories Blogg

Husker dere da jeg fortalte at vi brukte godt over 600 kroner på mat forrige uke? Denne gangen betalte jeg litt over 900 kroner, noe jeg ikke synes er mye med tanke på vi betalte 600 kroner for ingenting forrige uke. Det skal jo sies at det handler veldig om hvilken butikk man shopper i, og sist uke så handlet vi på Coop obs som må være den dyreste butikken? Eller så ligger den vel på lik linje med Meny og Spar. 

Jeg er i alle fall skikkelig fornøyd med ukens handel, og jeg klarte endelig å variere litt mer for første gang på veldig lenge. Jeg bestemte meg blant annet for å prøve vegetarisk leverpostei, noe jeg er skikkelig spent på å smake. Før så elsket jeg brødskive med leverpostei, sylteagurk og majones og det er noe jeg virkelig har savnet. Det skal sies at jeg aldri kunne spist leverpostei igjen med tanke på hva det faktisk er laget av, så det er digg å ha funnet en erstatning. Jeg skal oppdatere dere på smaken neste uke. Om du er på utkikk etter kjøttfrie pålegg så synes jeg de har et bra utvalg på Coop Obs og Extra. Jeg ville også anbefalt å prøve ut Berit Nordstrand sitt smør, det er superdigg og vegansk.

3 kommentarer

3 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Må bare si deg at den posteien der er helt ok om du tar litt grillkrydder på den. Den kan ikke sammenlignes med leverpostei (dessverre), men den er helt ok.
    Hilsen en med-vegetarianer som savner leverpostei

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *