NOEN TANKER

Categories Blogg

🌍 I dag måtte jeg til dyrelegen på nytt med Celine ettersom at hun har fått en skikkelig hevelse under øyet etter gårsdagens tannrens. Jeg fikk skrevet ut antibiotika til henne, og går ikke hevelsen ned så må hun i narkose enda engang for å ta røntgen og eventuelt fjerne røtter som de ikke fant i går. Jeg lurer virkelig på når denne uflaksen skal snu, for jeg kjenner at jeg har fått skikkelig nok nå. Jeg får bare krysse fingrene for at hun slipper enda en narkose, og at antibiotikaen fjerner hevelsen. Stakkars bebbiiien <3

🌍 Er jeg den eneste som virkelig elsker at høsten begynner å nærme seg? Jeg klarer virkelig ikke å vente til det begynner å bli mørkt og kaldt ute, og ikke minst til jeg kan finne frem alle de store genserne mine. Det som også er så fantastisk med høsten er alt som begynner på TV, og at man kan ligge på sofaen hele dagen uten å få dårlig samvittighet. 

🌍 Jeg synes nesten det er litt merkelig å se hvordan enkelte forventer å få et svar når jeg velger å ikke kommentere saken. Selv om jeg velger å dele mye av livet mitt i det offentlige, så fraskriver jeg meg likevel ikke retten til å ha et privatliv. Er det noe jeg ikke ønsker å kommentere eller snakke om, så gjør jeg det heller ikke. Jeg håper dere forstår, og kan respektere det <3

🌍 Etter å ha sett en del på det svenske “Ex On The Beach” så har jeg fått skikkelig dilla på det. Som veldig mye annet så kan dessverre ikke det norske måle seg med Sverige, men jeg tror nok det kan bli litt crazy dette året også. Personlig så kan jeg ikke forstå hvordan noen vil være med på det, men jeg elsker at det faktisk er noen som gjør det. Hadde ingen meldt seg på så hadde ikke vi hatt noe å se på, og det hadde jo vært kjipt. Jeg kjenner likevel at jeg er alt for klein til å egentlig se på dette, for hva faen er greia med å kalle puppene til noen for VALPER???? Nei nei nei nei. 

🌍 I dag skal vi endelig bestille reise til Los Angeles, wuuhuu!! Jeg gleder meg seriøst så utrolig mye til å komme tilbake, selv om det bare er 3 måneder siden jeg var der sist. Det er nesten litt komisk at jeg sier det allerede, men jeg gleder meg skikkelig til vi skal leie ut leiligheten å ta et år der vi bare reiser. Jeg er bare så klar for å oppleve verden, og bo et år i Bodø hehe neida joda. Jeg kan jo se for meg at vi kommer til å ende opp med å bo i Bodø og Tromsø de periodene vi er hjemme. 

🌍 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om Morten og jeg skal reise i september, eller om vi skal vente nærmere jul. Som dere vet så prøver jeg å være litt mer økonomisk, så da kan man ikke dra på ferie annen hver måned. Jeg tror også at det kanskje er litt mer digg å reise nærmere vinteren. Vi får bare se hvilke muligheter som byr seg, og hva vi finner ut at vi skal gjøre. 

6 kommentarer

6 thoughts on “NOEN TANKER

  1. Hei Sofie <3

    Anbefaler dere og ta henne med til en dyrlege som har utdannet seg ekstra innen tannpleie. Vanlige dyrleger ikke kompetente nok innen området. Blir som å gå til fastlegen med tenna.
    Vi lærte dette den harde måten 🙁 Vet hvor grusomt det det er. Tenker på dere!

    Det er fult mulig å bytte dyrlege, dere kan få ut journal og bilder (som regel uten kostnad).

    Det er også anbefalt å pusse tenna hver dag, vi gjør det og slapp faktisk tannrens i år 🙏 Vår hund nærmer seg 13 år nå, ikke gøy å legge de i narkose da 😫

    Stor klem 😘😘

    1. Visste ikke at det fantes dyreleger som var utdannet på det hehe! De er veldig flinke der jeg går, men det er vel noe å vurdere om det ikke blir bedre. Jeg får bare krysse fingrene for at det ordner seg <3

  2. Sååå fin frisyre, du kler det! <3 Kan du lage en youtube video med en tutorial? Vil også ha sånn frisyre haha

  3. Hvordan har du råd til å reise på SÅ mange reiser. USA er jo skikkelig dyrt liksom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *