UKENS POSITIVE OG NEGATIVE

Categories Blogg

😄 Jeg reiste tilbake til Tromsø der jeg startet uken min hos besteforeldrene mine. Det er ikke så ofte jeg ser de, så det er alltid koselig å tilbringe tid sammen.

😟 Jeg har ikke fått til å trene så mye som jeg egentlig hadde planlagt da denne uken har vært litt opp og ned.

😄 Jeg har tatt meg mer fri fra sosiale medier enn vanlig, noe som var overraskende deilig. Det var godt å ikke tenke på bilder, outfits og blogginnlegg. Jeg vil også bare takke alle dere for å ha vært så tålmodige med meg, for jeg har virkelig trengt å være litt “off”. Jeg lover at alt skal komme tilbake til normalt i morgen.

😟 Husker dere hvor uflaks vi hadde med leilighetene vi leide sist jeg var i LA? Den ene ble vi typ kastet ut av da det ikke var lov til å leie gjennom Airbnb og den andre ble kansellert dagen før. Så dere kan sikkert gjette hva som har skjedd igjen? Huset vårt har blitt kansellert. Det ser heldigvis ut til at det skal ordne seg, men herreguuud for et stress. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har så uflaks når det kommer til akkurat dette?? haha

😄 Det har seriøst vært vær hver eneste dag mens jeg har vært i Tromsø. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk oppleve en hel uke med sol i Nord-Norge, så der har jeg virkelig vært heldig.

😟 Selv om det har vært fint vær så har jeg typ brukt hele uka på sofaen. Jeg har hatt en veeldig avslappende uke som dere kanskje forstår.

😄 Det har vært helt fantastisk å tilbringe tid sammen med mamma og vennene mine. Jeg setter så utrolig stor pris på menneskene jeg har i livet mitt, og det er virkelig ikke noe som er bedre enn å være omringet så mange fine mennesker. Jeg er heldig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *