EN LISTE FOR DAGEN I DAG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Monki

Genser. HER / Bukse. HER

Humør
Utenom at jeg følte meg helt død og fyllesyk når jeg våknet i dag (jeg drakk ikke i går), så er humøret bare bra. Solen skinner her i Tromsø, og jeg har egentlig ingenting å klage på. Senere i dag skal jeg ut sammen med jentene, noe jeg gleder meg skikkelig til.

Tanke
Det er bare 8 dager til vi reiser til Los Angeles, og jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg gleder meg til sol, varme, festing, Halloween, mat, CHEETOS og bare nyte livet. Herreguud så heldig jeg er <3

Bekymring
Jeg skal egentlig reise hjem til Trondheim i morgen tidlig, men jeg er veldig redd for at jeg ikke kommer til å komme meg på flyet i morgen ettersom at jeg skal på byen i kveld. Wish me luck! Det blir spennende å se hvor jeg befinner meg i morgen tidlig.

Hva jeg gleder meg til
Jeg gleder meg egentlig bare til å være sammen med jentene i dag. Det er jo ikke akkurat sånn at vi ser hverandre så ofte, så det er alltid like koselig de gangene vi samles. Det som er litt morsomt å tenke på er at vi er en jentegjeng som har holdt sammen siden vi var sånn 7-8 år.

Det som har sjokkert meg
Til alle dere som har TV2 sumo, dere må se serien med “millionær søker kjæreste”. Jeg trenger ikke å forklare, dere vil forstå haha.

Melding
Det er helt klart denne meldingen mellom Nina og meg. Jeg ler enda av at hun trodde at jeg hadde kjøpt meg en Ari Ben genser.

Must do
Helt klart jobb. Jeg har hengt så etter med alt denne uken, så i dag skal jeg prøve å ta igjen alt jeg kan.

Det som har irritert meg
Kommentarfeltet mitt på bloggen… Jeg skjønte ingenting da jeg plutselig sluttet å få kommentarer, men det viser seg jo at 90% ikke får til å legge igjen en kommentar 🙁 Jeg tror heldigvis at det skal være tilbake til normalt nå. Krysser fingrene!

Hva jeg har brukt penger på
Ingentig.

14 kommentarer

14 thoughts on “EN LISTE FOR DAGEN I DAG

  1. Kan du si noe om å kjøpe følgere på insta? Ser jo at den aksjonen din ga deg mange nye følgere. Forkastelig spør du meg.

  2. Merket at det ikke gikk å kommentere. Rare greier! Jeg ville si at jeg syns det ble sååå mye finere hos dere etter malingen! Det ble mye mer helhet i alt! Så nice altså! 😀 Håper du koser deg masse, masse i kveld! Og håååper du kommer deg hjem i morgen! Hehe! 😉 Stor klem til deg fina! <3

  3. Hei Sofie 💗
    Hvor lenge bodde du i Tromsø? Og gikk du på Storelva skole?
    Jeg ser den jentegjengen du henger med gikk i klassen over meg. Men klarer ikke å huske deg fra barndommen… Hadde vært morro og hørt 😃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *