UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

 

Hvor har du kjøpt teddy jakkene dine? 
De har jeg kjøpt på Primark <3

Hva er ditt favoritt klesplagg for tiden?
Store gensere og jeans. 

Favoritt rom på Paradise Hotel?
Rommet jeg sov på med Kevin, og Bungalow <3

Hvilken dag reiser du til New York?
Tirsdag. 

Kan du være mer aktiv på Celine sin Instagram?
Jaa, men jeg vet ikke hvilken mail eller passord som er brukt :(((

Har du tenkt å studere?
Aldri si aldri, men jeg tror altså ikke det. 

Hvordan pleier du og Morten å ordne opp etter en krangel?
Vi snakker ut om det, så er det cool etterpå 😀 

Hvilke hårfjerningsmedtoder bruker du?
Bruker bare å barbere meg. 

Hvor ordner du neglene dine?
Nailsbym på Instagram <3

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Jeg føler meg ikke klar for å bli mor, så jeg hadde nok tatt abort. 

Hva er det beste med bloggen?
Det beste med bloggen er dere, friheten jeg har og mulighetene jeg får. 

Hva synes du om at de som søker på PH nå søker for å bli kjente?
Jeg tror nok de aller fleste søker på PH for å bli kjente hehe! Er det ikke sånn dagens samfunn har blitt da?

Hvorfor drar du aldri til USA med Morten? 
Vi har vært i New York sammen før, og planlegger en måned i USA før sommeren. 

Skal dere flytte til Lillestrøm?
Nei, det skal vi ikke. 

Når kommer du til å fortelle hvor du skal bo?
Når leiligheten forsvinner fra finn.no 🙂

Har  du noen gang besøkt en gård?
Ja, jeg har bodd på en gård i mange år. 

Kunne du hatt et åpent forhold? 
Nei, nei og nei. 

Kjenner du noen av årets deltakere? 
Jeg kjenner Andreas, så har jeg møtt Sofie og Thea tidligere. 

Hvorfor driver Morten å kommenterer på bilder til andre at de har kjøpt følgere?
Det er ikke min Morten som kommenterer haha. 

Har du noen gang opplevd at noen i din bransje har vært slemme mot deg?
Jeg vil ikke bruke ordet slem, men jeg fikk virkelig kjenne på at jeg ikke var velkommen på et event for en stund tilbake. Jeg hadde aldri møtt vedkommende før, så jeg forstår ikke helt hva jeg hadde gjort?

Skal du ikke til Bergen snart for å besøke Ine?
Joooo, det skal jeg så absolutt! Jeg har så lyst til å oppleve Bergen, så det er på tide å få fingeren ut av rævva. 

Er du sint på noen akkurat nå?
Nei, det er jeg ikke <3 

Tilgir du lett?
Ja, det gjør jeg. Livet er for kort til å gå rundt å være sur eller bitter. That’s not my thing. 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Angående videoen du la ut av hunden din; den har forstoppelse. Min holdt på i lang tid og måtte skylles hos veterinær.. Kan være den sliter med fôret sitt eller får i seg for lite vann.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *