DET SOM ER SPÅDD OM MEG OG MIN FREMTID

Categories Blogg

Som dere vet så er jeg veldig overtroisk av meg, så jeg sluker jo alt jeg hører/opplever. Jeg har jo også vært åpen med dere om at jeg har besøkt synske, rett og slett for at jeg synes det er utrolig spennende å få vite mer om både fortid og fremtid. Jeg har jo fått vite en del om fremtiden min som jeg ønsker å dele med dere. Om jeg tror på absolutt alt skal jeg ikke akkurat påstå, men det blir veldig spennende å se om noen av disse menneske faktisk har rett. 

Rett før jeg skulle flytte til Trondheim så var mamma hos en synsk dame som fortalte henne at jeg ville utvikle meg utrolig mye de neste årene (noe jeg gjorde). Hun fortalte også at jeg ville finne meg en kjæreste (noe jeg gjorde), men hun var også sikker på at jeg mest sannsynlig ville gifte meg med en mann med utenlandsk bakgrunn (noe jeg ikke har gjort haha). Hverken min daværende kjæreste eller Morten har en utenlandsk bakgrunn, so i don’t know. Jeg har ikke akkurat planlagt å gifte meg med noen andre enn Morten så haha. 

Sommeren før jeg dro til Mexico så fikk jeg beskjed om at jeg kom til å få en skummel, men ganske stor mulighet de neste månedene som jeg MÅTTE takke ja til. Jeg var jo sikker på at det var skolen i Los Angeles som jeg kom inn på, men jeg tror nok kanskje mer at det var Paradise Hotel han snakket om. 

Er det en ting jeg ikke synes de som jobber innenfor dette skal kommentere så er det døden og forhold. Er man like overtroisk som meg så sluker man jo faktisk alt som sies. For mange år siden så var jeg hos en synsk som begynte å snakke om forholdet jeg var i, der jeg var ærlig med han om at vi hadde problemer og at det mest sannsynlig gikk mot slutten. Denne personen sa indirekte til meg at det ikke var noe å satse på, så dere kan tro det var ubehagelig å få høre når man allerede var så usikker. Jeg lurer på om vedkommende har ødelagt mange forhold haha. 

Jeg har faktisk også blitt spådd til at jeg kommer til å få 2-3 barn, at jeg vil ha et langt liv og at jeg vil alltid ha masse penger haha. Jeg tror kanskje mer på de tre siste punktene her enn at jeg kommer til å gifte meg med en fra et annet land, eller hva tror dere? Jeg klarer ikke å se for meg noen andre enn Morten, så det er faktisk helt uaktuelt ♥

Siden jeg selv synes det her er så spennende så vil jeg veldig gjerne at dere skal dele deres erfaringer. Har noe av det stemt? Eller føler dere at det var unødvendig tid og penger? 

6 kommentarer

6 thoughts on “DET SOM ER SPÅDD OM MEG OG MIN FREMTID

  1. Jeg er litt lik deg sånnsett, overtroisk…
    Så.. en liten teori.
    Kanskje den du skal gifte deg med ikke er av utenlandsk opprinnelse, meeeen du møtte han i utlandet?

  2. Når jeg var 6 år var jeg med bestemoren min til en synsk mann. Han ga meg en stor ullsokk(herrestr.) og sa at jeg kom til å få bruk for den. Husker jeg synes det var skikkelig teit. Dagen etterpå brakk jeg foten, og den sokken var den eneste som gikk rundt gipsen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *