UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvordan går det med deg om dagen?
Jeg har det veldig bra, men samtidig ikke. Det er vanskelig å forklare haha

Vil du påstå at du er lykkelig?
Ja, det vil jeg så absolutt.  

Hva er din treningsrutine?
Jeg har egentlig ingen fast treningsrutine. Jeg trener når jeg vil, og gjør det jeg vil. Jeg trener for at jeg liker, ikke for at jeg føler at jeg må. Jeg er også opptatt av å ta vare på helsa mi, så det er det som er i fokus hos meg. 

Hvordan går forholdet til deg og Morten?
Det går veldig veldig bra, takk som spør <3

Tror du at du kommer til å møte Andrea og Martine L nå som du har flyttet?
Ja selvfølgelig. Det er ikke sånn at vi har sluttet å være venner på grunn av at jeg har flyttet, men vi vil jo møtes mindre enn det vi gjorde før. 

Har du klipt deg?
Nei, det har jeg ikke. Det var bare jeg som kom over et gammelt bilde av meg selv, så jeg bestemte meg for å dele med dere. 

Hva er det beste og verste med å flytte fra Oslo?
Det beste er helt klart at vi slipper det bråket vi hadde utenfor vinduet vårt hver eneste dag, og verste må nok være at det skjer mindre her vi bor nå. Vi bodde jo midt i Oslo sentrum, så det var på en måte alltid noe å gjøre. Jeg savner for eksempel mathallen og Yummy heaven veldig mye 🙁 haha

Hva liker du best med Ariana Grande?
Jeg blir veldig inspirert av mennesker som jobber hardt, følger drømmene sine og oppnår ting som kan virke umulig for andre. Jeg synes Ariana Grande er utrolig dyktig og lidenskapelig i det hun gjør. Så digger jeg stilen hennes og generelt hun som person. Jeg ser at jeg blir disset litt her og der for at jeg åpenbart lar meg inspirere av henne, men det er virkelig ikke noe jeg bryr meg om. Det er ikke akkurat sånn at jeg prøver å skjule det eller nekte for det haha. 

Drikker du ofte?
I noen perioder ja, mens i andre perioder så gjør jeg ikke det. Jeg synes det er mye bedre å sitte hjemme en lørdagskveld med smågodt istedenfor å være ute å rave på byen, men om sommeren liker jeg en god fest. Det kommer derfor veldig an på humøret, været og hva som skjer akkurat den dagen haha. 

Leser du bøker? Har du et tips?
Jeg leser litt bøker, men det er ikke noe jeg gjør så alt for ofte. Jeg er veldig dårlig til å slappe av, så jeg klarer liksom ikke å kose meg med en bok da jeg alltid føler at jeg har noe hengende over meg. Jeg leser som oftest bøker på fly, for der er det ikke så mye annet jeg kan gjøre. Skal jeg komme med et tips så må det nok være en bok som heter: unf*ck yourself

Hvor gammel er Celine?
Celine blir 8 år i juli. 

Beste og verste med Trondheim?
Det beste må være menneskene som bor her, og det verste må være kollektivtrafikken for den SUGER. 

Skal du gjøre noe 22.juli?
Jeg har ingen spesielle planer den dagen. Jeg prøver generelt bare å leve så normalt som overhodet mulig, og ikke la en dato styre meg. Det vil alltid være noe veldig spesielt med den dagen, men jeg prøver også å jobbe med at livet skal gå videre på best mulig måte. Jeg kan nok aldri komme meg helt fra det da det alltid vil være en del av meg, men det er viktig å kanskje få litt avstand også. Det høres kanskje rart ut for noen, men tidligere så fikk jeg utrolig dårlig samvittighet om jeg hadde det moro på akkurat den datoen. Jeg husker for sånn 2-3 år siden så var jeg på en fest, men jeg fikk så dårlig samvittighet at jeg dro hjem. Jeg har derfor bestemt meg for at det ikke kan styre meg på den måten mer, men jeg skal selvfølgelig legge ned noen roser på havet og bruke litt av dagen på å minnes. 

Hvorfor går du rundt med mikrofon?
Vi filmer jo masse, så ingen spesiell grunn.  

Hvem var din favoritt på PH i år?
Jeg føler ikke at jeg fikk noen favoritter da jeg byttet veldig på hvem jeg heiet på haha. Det skal likevel sies at jeg synes det var veldig fortjent at Adrian vant, for han har spilt utrolig bra. 

Hva synes du om at influencere er åpen om operasjoner?
Som jeg har sagt før så synes jeg det er et veldig vanskelig spørsmål. Jeg synes absolutt ikke det er greit om noen deler ut rabattkoder på fillers, eller at noen takker ja til en gratis operasjon for å så promotere det videre til følgerne sine. Er du en stor nok influencers så tjener du nok penger til å betale slike operasjoner selv, så det å velge å promotere istedenfor for å “spare” pengene du allerede har mer enn nok av er helt bak mål. Likevel så er jo mange av oss voksne mennesker, så hva man velger å gjøre med eget utseendet må jo nesten være et valg hver enkelt må få ta. Jeg tror også det er veldig vanskelig å egentlig vite hva som er greit og ikke, for jeg føler at uansett hva du gjør så er det feil. Holder du kjeft om at du har operert deg så får du kjeft for det, men velger du å være åpen så får du kjeft for det også. Så det er utrolig vanskelig spørsmål å svare på. Men som jeg skrev over her så handler det veldig om hvordan man legger det frem. Jeg blir som sagt utrolig sint av å se alle de influencserne som takker ja til gratis operasjoner mot promotering. 

Hvordan velger du ut hvilket bilde du skal legge på Instagram?
Jeg legger egentlig bare ut de bildene som jeg synes er fin av meg selv, ikke noe mer komplisert enn som så. 

Hva tenker moren din om at du deler livet ditt i offentligheten?
Mamma er min største støttespiller og fan haha! Det er ingen som heier og engasjerer seg så mye som henne. 

Hvor mye penger har du på kontoen nå?
Om vi snakker brukskonto så er det ikke så alt for mye. Jeg får heldigvis lønn om noen dager, wuhuu!!

Er Morten helt norsk?
Ja, jeg tror det haha. 

Kunne du ha flyttet til Kristiansand?
Nei, det kunne jeg ikke gjort. Jeg har jo ingen kjennskap til byen utenom at Andrea og Morten bor der. 

Hvem har du mest kontakt med fra PH?
Det er de menneskene dere ser jeg henger med, sånn som Martine, Andrea, Kevin +++

Hvilke blogger leser du ikke?
Jeg leser generelt lite blogger. Jeg leser vennene mine sine, and thats it. 

14 kommentarer

14 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Er ikke kollektivtrafikken som suger, det er jo dere som flytter utenfor sentrum. Kan ikke forvente at alle busser og trikker går forbi dere da. Nei syns det var idiotisk av deg å skrive, her i Trondheim er kollektivet utrolig bra, og de strekker set langt uten for byen også. Og de går ofte!

    1. Hadde kollektiven vært bra, så hadde den vært bra utenfor sentrumskjernen også. Du kan bo 30 minutter utenfor Oslo, men likevel så fungerer kollektiven kjempebra. Så der er jeg veldig uenig med deg 🙂

      1. Er så enig med deg Sofie, blr i Trondheim selv og kollektivtrafikken suger! Bussene og trikkene kommer ofte for sent, og sjåførene kjører som om de aldri skulle fått førerkort. Så ser veldig hva du mener med at det suger!

    2. Det er nok ikke overalt, nei, Julie… Jeg bor ganske sentralt på Moholt, men opplever ofte at bussene kommer langt senere enn de skal. Ofte må jeg ta en langt tidligere buss enn nødvendig ved overgang til en annen buss, slik at jeg kommer dit jeg skal i tide. Det kommer riktignok et nytt og forhåpentligvis bedre tilbud 3. August – så får vi håpe at resten av oss får et like bra tilbud som deg da, vettu ✨

  2. Hei! Lurte bare på om du kunne lagd et blogginlegg der du viser dine favoritter og must haves til sommergarderoben?😍 Elsker stilen din, og trenger sårt ny sommergarderobe da jeg har veldig lite klær fra tidligere sommerer som passer min nåværende stil. 😄

  3. Enig med deg i kollektiv-uttalelsen! Krysser fingrene for at det blir bedre etter 3. August, når de nye bussene og rutene kommer på banen ☺️🤷🏽‍♀️

  4. Kollektivtrafikken i Trondheim er jo ikke bra… bussen kan finne på å gå 5 min før tiden eller plutselig være 30 min for sen 😅😅
    Håper dere kommer til å trives i Trondheim Sofie 😁 god byen ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *