UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hvor er Adidas dressen din fra?
Genseren finner du HER og buksa finner du HER

Vil du være med i flere sesonger av bloggerne?
Så absolutt. Jeg elsker konseptet og menneskene bak, det er virkelig en så fin gjeng. 

Hvor lenge har du og Morten bodd sammen?
Vi har bodd sammen i litt over et år. 

Hvor kan man se bloggerne?
Det går på TV2 livsstil mandag til onsdag klokken 21.30, også kan du se det på TV2 Sumo. 

Hvordan var reaksjonen til familien din da de fant ut at du skulle være med på PH? 
Jeg fortalte det vel egentlig bare til mamma, og hun tok det fint. Det var selvfølgelig ikke noe hun ønsket, men jeg tror hun innså etterhvert at det ikke var noe stress. Mamma støttet meg hele veien selv om hun kanskje ikke var helt enig. Jeg kan jo forstå at det ikke er foreldre sin største drøm at barnet skal være med på Paradise Hotel haha. 

Kunne du vist hva du skal ha på deg på Findings?
Jeg skal dele dagens outfit litt senere i dag <3 Jeg er veldig spent på reaksjonene deres hehe. 

Hvilken sesong av Love Island UK er det du ser på?
Jeg ser på den siste sesongen. Det er nummer fem om jeg ikke tar helt feil. 

Har du noen ganger vært blackout full eller ikke husket noe fra kvelden i løpet av forholdet ditt?
Jeg vet ikke om jeg har vært det mens jeg har vært sammen med Morten med tanke på at jeg har fått litt andre drikkevaner enn tidligere, men det har skjedd i mitt forrige forhold. Jeg er veldig bevisst på hvor mye jeg drikker, noe jeg ikke var før. 

Hadde du godtatt en kjæreste som hadde forventet at du fortalte om fortiden din? sexpartnere osv
Nei, det hadde jeg ikke. Det er en ting å spørre, men så er det en helt annen ting å forvente. Jeg synes ikke en kjæreste har retten til å vite noe om fortiden din som du selv ikke ønsker å fortelle. 

Tror du at du om 10 år kommer til å se tilbake på deg selv å tenke “hvordan kunne du jeg sånn ut?”
Nei, det tror jeg ikke. Synes du jeg ser så forferdelig ut siden du spør om det?? haha

Har du sett filmene om 22.juli?
Jeg har sett noe av det, men ikke alt. Det kommer ikke noe godt ut av å oppsøke det, så jeg velger heller å ikke se. Jeg skal ikke nekte for at nysgjerrigheten har tatt overhånd, men det ble rett og slett for tøft å få med seg absolutt alt. 

Synes du det er kjekt å være med på bloggerne? 
Jeg elsker å være med på Bloggerne, og som mange av dere vet så har jeg hatt lyst til det veldig lenge. Jeg begynte jo å drømme om det lenge før jeg var med på Paradise, og jeg sa alltid at ” en dag skal jeg være med der”. Jeg har klart å bevise for meg selv flere ganger nå at jeg kan få til akkurat det jeg vil, noe som er så motiverende. Det vil alltid være noen som kommer til å fortelle deg at du ikke kan, men så lenge du tror på deg selv så er det egentlig det eneste du trenger. 

Hva blir du imponert av?
Mennesker som tør å være seg selv å gå sine egne veier er noe som virkelig imponerer meg. Det er ikke lett å følge egne drømmer i dagen samfunn da alle skal fortelle deg hva du kan og ikke kan gjøre, men de menneskene som klarer å ikke bry seg om hva alle andre mener er virkelig noe som er så fantastisk å se. 

Hva synes du om snikbilder?
Jeg synes jo det er mye hyggeligere at dere kommer bort til meg, men det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre med de som tar snikbilder. Skal jeg være helt ærlig med dere så synes jeg det er utrolig ubehagelig, og det er også veldig lett å oppdage. 

Hvorfor er du så oppmerksomhetssyk? 
Er ikke vi alle litt oppmerksomhetssyk da? 😀

Beste minne fra sommeren?
Det må nok være de ukene jeg har hatt hjemme i Tønsberg sammen med venner og familie. 

Er huset deres stygt på utsiden siden dere tok svart-hvitt filter på begynnelsen av house touren?
Vi har en veldig spesiell farge på ytterdøren som er veldig lett å kjenne igjen, så det var derfor vi valgte å ta det i svart-hvitt. 

Tror du at Andrea ble lei seg når du skrev at du ikke ville reise med henne?
Nei, jeg tror nok heller at hun er enig i det jeg skrev. Jeg skrev jo også at jeg ville ha reist med henne på en rolig tur, men ikke en party tur. Andrea er jo ikke glad i festing, så hun ville nok heller ikke vært med til Los Angeles for eksempel haha. 

Kunne du datet en jente? 
Nei, det kunne jeg ikke. 

Kan du dele to ting du er stolt over som du har fått til i løpet av livet ditt?
Jeg er veldig stolt over at jeg har startet mitt eget firma, og at jeg har fått til så mye som jeg har drømt om i mange år. Jeg er også veldig stolt over alt jeg har klart å komme meg gjennom, og at jeg har bevist ovenfor meg selv at jeg kan takle absolutt alt. 

Stemmer det at du har noen som skriver innleggene dine for deg, og godkjenner kommentarer? 
Nei, det stemmer ikke. Hadde jeg ikke skrevet innleggene mine selv så hadde jeg aldri følt at det var min blogg om dere forstår hva jeg mener? Det er også jeg som godkjenner mine egne kommentarer, skulle det vært noen andre så måtte det jo ha vært noen som virkelig kjente meg slik at den vet hva som er greit å godkjenne og ikke. 

Om det er noe mer du lurer på så kan du spørre i kommentarfeltet, så skal jeg svare dere der også <3

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Bruker du extensions nå? Og har håret ditt begynt å bli lengre selv om du har extensions? Kan du lage et innlegg om hår og extensions?

  2. Hei Sofie!

    Fint å se deg i Bloggerne! Jeg lurer på hvor den fine grå strikkegenseren med perler du har på deg i en av episodene er fra? Mvh Vibeke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *