UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Møter du de andre fra din sesong av Paradise?
Selv om vi var ganske samlet der inne og tiden etterpå så føler jeg meg veldig ferdig med Paradise og alt som kom med. Det er en opplevelse jeg aldri ville vært foruten, og jeg er evig takknemlig for alle de fantastiske menneskene jeg har vært så heldig å ha blitt kjent med. Livet går likevel videre, og jeg har ikke så mye kontakt med noen utenom de dere vet jeg enda henger med.

Angrer du på at du ofret Grunde, da du var med på Paradise? 
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg synes selvfølgelig synd på Grunde, men jeg gjorde det som var rett for meg akkurat der og da. Grunde ofret jo Henriette fremfor meg, så vi var vel i samme båt haha.

Hva er det kleineste du ser hos andre bloggere?
Det er noen ganger det vrir seg i magen når jeg ser helt syke tekster for å få lesere inn på bloggen. Jeg har ikke noe i mot spennende overskrifter, men enkelte ting som noen velger å dele å skrive om sjokkerer meg ganske mye. Jeg var jo veldig rebell før, og jeg skammer meg så utrolig mye over hva jeg valgte å dele. Selv om åpenhet er fint, så er det ikke alt som passer på en blogg.

Hvor lenge holdt du og Morten forholdet skjult før dere gikk ut med det offentlig?
Alle skjønte det vel ganske tidlig, men vi sa vel ikke noe før i juni trooor jeg.

Tjener du noe på andre plattformer enn bloggen?
Ja, jeg tjener penger på alle plattformene mine.

Angrer du på noen av tatoveringene dine?
Jeg angrer vel ikke akkurat, men jeg hadde nok ikke tatt det igjen den dag i dag. Jeg er ikke typen som er noe særlig glad i tatoveringer, og føler ikke at jeg kler det så alt for godt.

Jeg har så lyst til å lese mer om deg og din historie, hvorfor har du ikke kommet med en bok enda?
Jeg har en historie som jeg selv synes er veldig vanskelig å fortelle, så når jeg først skal gjøre det så vil jeg at det skal være skikkelig bra. Det er mye som aldri har vært snakket om før, så det skal være gjort veldig fint og ordentlig om jeg først skal ta det steget. Jeg har jo en stor drøm om å skrive bok, men jeg må nok bare være tøff nok.

Hvem er eldst av Morten og deg?
Jeg er sånn 14 dager eldre enn Morten, så vi er faktisk samme stjernetegn.

Har du fått spørsmål om å være med på noen TV-program?
Ja, det har jeg. Jeg kan fortelle dere mer om det veldig snart <3

Kommer Morten før vennene dine?
Nei, Morten og vennene mine kommer likt.

Kunne du hatt au pair?
Det er umulig for meg å si nå ettersom at jeg ikke har tenkt på barn, og jeg har ingen anelse om hvor mye tid og ansvar det faktisk er. Jeg skjønner uansett ikke hvorfor enkelte velger å henge seg så opp i hva andre velger å gjøre med livet sitt? Det er jo uansett ikke DU som skal leve det, så hvorfor bry deg? Hva med å heller bruke energien din på noe som faktisk gir deg noe som kan være positivt for deg senere i livet?

Snuser du fortsatt, eller har du sluttet?
Jeg snuser ikke, så jeg tror nok du forveksler meg med noen andre haha <3

Hvilken hunderase er egentlig Celine?
Hun er Dvergpinscher, Pomeranian og Chihuahua.

Har du like mye kontakt med Martine Lunde etter at du flyttet?
Ja, det har jeg. Om vennskapet vårt ikke hadde tålt at jeg hadde flyttet til en annen by så hadde vi vel kanskje aldri vært så gode venner. Vi møtes jo selvfølgelig ikke like ofte, men det har ikke endret noe.

Hvem skal du bo sammen med i Stockholm?
Jeg tror Ingrid og jeg deler hotellrom.

Hvilken rettetang bruker du?
Jeg bruker GHD som sikkert 90% av befolkningen haha.

Hvilket snitt hadde du på VGS?
4,3 om jeg ikke husker helt feil.

3 kommentarer

3 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Mange henger seg opp i Au Pairer fordi det har kommet frem at mange (ikke alle) nordmenn ikke lar de ha de rettighetene loven sier. Det vil si at de bruker de utover avtalen, lengre tider og utnytter de. Dette er det en egen dokumentar på på NRK! Veldig interessant. Tror forøvrig det er det mange reagerer på (meg selv), derfor synes jeg au pair er helt greit så lenge de har de mulighetene og rettighetene loven sier. Det blir jo akkurat som en dagmammma, som var veldig vanlig for 20 år siden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *