BYTTE FRA BLOGG.NO?

Categories Blogg

🍋 Jeg tenker konstant på fremtiden og hva jeg kan gjøre for å bli bedre både når det kommer til hvordan jeg er som menneske, men også jobb. Jeg spør meg selv hver eneste dag hvordan jeg kan utvikle meg, og jeg ser alltid for meg forskjellige muligheter og scenarioer. Jeg har vært litt inne på tanken å skaffe min egen hjemmeside, men samtidig er det noe som holder meg tilbake. Det er og vil alltid være noe spesielt med blogg.no, men jeg vet ikke om jeg ønsker å stå fast for lenge på et sted. Det er uansett ikke noe som skjer med det første, og det er noe jeg virkelig må tenke over.

🍋 Er det ikke litt rart hvor skummelt vi mennesker synes det er å gjøre noe alene? Her om dagen satt jeg på Bagels & Juice, og følte meg seriøst som den største idioten for at jeg satt der all by myself. Jeg var omringet av klissete kjærestepar, venner og familie som var ute å koste seg, så var det meg da. Jeg kunne for eksempel aldri dratt på kino, gått i en bar eller spist middag helt alene. Jeg har ingen god grunn til hvorfor jeg ikke ville gjort det, annet enn at det føles veldig ensomt og ganske merkelig. Det burde jo absolutt ikke være noe big deal å dra å spise en middag alene, men jeg bryr meg vel kanskje for mye om hva menneskene rundt meg tenker. Det er helt idiotisk, og jeg har bestemt meg for at dette er noe jeg virkelig skal utfordre meg på. Jeg tenker jo aldri over at noen er alene på restaurant for eksempel, så det er jo bare jeg som overtenker. 

🍋 Her om dagen fikk jeg telefon fra Morten om at gravingen utenfor huset vårt ble mye dyrere enn hva vi først hadde sett for oss. Det er selvfølgelig skikkelig kjipt, for jeg tror ingen av oss hadde sett for oss at vi kom til å få så store utgifter bare noen måneder etter at vi kjøpte oss leilighet sammen. Jeg kjenner bare at jeg gleder meg til at alt er 100% ferdig, og at vi bare kan fokusere på å bo i den fine leiligheten vår. Jeg elsker den jo egentlig, men det blir selvfølgelig litt kjipt når ikke alt er som man først trodde. 

🍋 Jeg tror ikke dere kan forstå hvor mye jeg har gledet meg til å være med på Nelly event denne helgen. Jeg vet jeg har snakket mye om det, men jeg føler meg bare så heldig. Tenk at denne plattformen gir meg så mange fantastiske og ikke minst morsomme muligheter. I love my job <3 

🍋 Jeg vurderer å feire nyttårsaften i et annet land, eller kanskje på cruise? Morten og jeg hadde jo egentlig bestemt oss for å reise i september, men nå som vi har fått så mange utgifter på huset så må vi prioritere annerledes. Vi har derfor snakket om å reise nærmere jul eller nyttår. Kapp Verde er noe som står høyt på listen, det ser jo helt fantastisk vakkert ut. 

🍋 Det begynner virkelig å nærme seg Tromsø-tur nå, noe jeg gleder meg så utrolig mye til. Det er lenge siden jeg har vært hjemme nå, og det er virkelig ikke noe jeg gleder meg mer til enn å tilbringe tid med venner og familie. Jeg gleder meg også til nord-norsk luft, natur, nordlys, kaldt vann og masse mat haha. 

9 kommentarer

9 thoughts on “BYTTE FRA BLOGG.NO?

  1. Vil absolutt anbefale dere å reise til Kapp Verde, det er helt nydelig der! Stille og rolig sted, men også mye å finne på og oppleve☺️

  2. Hei.
    Synes bloggen din de siste måndene har blitt fryktelig svak.
    Mye mobilselfies. Kanskje du burde sjekket ut noen andre toppblogger som CBE, for å se hvor profesjonelle både bilder og innlegg kan være.
    Har følgt deg lenge, men føler din blogg henger igjen fra 2015, bildene blir ikke bedre og heller ikke innhold. Andre bloggere har utviklet seg mye de siste årene, der tror jeg du har bommet. Eller kanskje du bare ikke orker å bruke like mye tid som andre til å legge opp fine innlegg og bilder?

    Har også sett deg på bloggerne og føler du følger manus for å være politisk korrekt hele tiden, mens du egentlig ble kjendt for å være en av de i samfunnet som ikke er a4. Føler du spiller en rolle du ikke er.

    1. Erika; skjerp deg. Tror du har mottatt mye dritt selv ettersom du lirer av deg alt dette. Det er ikke noe hyggelig, verken for deg, Sofie eller oss andre lesere. Bare slutt.

      1. Er det ikke lov å komme med konstruktiv kritikk lenger? Jeg er enig i en del av det Erika skriver. Tror Sofie kunne løftet denne bloggen til nye høyder ved å blant annet bedre bildekvaliteten og variere mer på bildelocations, poseringer og type innlegg. Synes ikke det virker som at Sofie bruker manus på bloggerne, der synes jeg hun gjør en god figur 🙂

  3. For min del kom dette med å gjöre ting alene litt med alderen. (Jeg er 11 år eldre enn deg) Men det kan også handle mye om å bare bestemme seg å pröve det ut. Det er en så god fölelse når du faktisk gjör det! Man vokser veldig på det! Selvstendigheten og mestringsfölelsen blomstrer noe voldsomt! Så deilig altså! Utfordrer deg til å pröve det! Jeg kunne lett dratt på Nelly event alene nå f.eks. For jeg vet jo at jeg hadde mött noen likesinnende der! So just do it my friend! Håper du koser deg max nå! Jeg digger deg, Sofie! Du viser mye allsidighet synes jeg! Og jeg synes absolutt du er en meget god blogger! Og ikke minst et godt menneske! <3 Stooor klem til gode, fine deg! <3

  4. Silje:
    Okei.. så blogg kommentarer eg laget kun for positive kommentarer og ikke kritikk? Du må klare å skille mellom kritikk og drittslenging. Sofie er faktisk en av de få som godkjenner kritikk i kommentarfelte i stedet for å kneble det. Så det skal hun ha all cred for.

  5. Jeg er på kino og pub og restaurant alene hele tida, og på mandag skal jeg til og med reise alene! Det er veldig synd å måtte være avhengig av andre mennesker for å nyte sånne ting – det er jo ikke alltid andre har mulighet til å være med!

  6. Hva beklager du deg for på snapstoryen din? Den er helt oppstykka og man får ikke med seg hva du egentlig beklager deg for?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *