UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Vlogger du i LA?
Jeg har ikke vlogget enda, men jeg skal begynne å vlogge neste uke. Jeg bestemte meg for å ta litt “fri” denne uken.

Savner du Morten?
Ja, det gjør jeg <3

Hvor bor du?
Jeg bor i Trondheim.

Er det skummelt å kjøre i andre land?
Jeg har bare kjørt i LA en gang, men det er helt OK. Trafikken her er crazy, men så lenge man følger den så går det helt fint.

Hvor mye kostet villaen deres i USA og hvor lenge skal dere være?
Den kostet litt under 40.000, og vi skal være her i 2 uker.

Har du smykker?
Nei, jeg bruker faktisk ikke smykker. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn egentlig, jeg har bare aldri orket å bruke penger på det.

Hvor mange hus har du bodd i løpet av livet ditt?
Jeg har flyttet så ekstremt mye, så det har jeg faktisk ikke tellingen på haha! Skal jeg tippe så vil jeg kanskje si 20?

Bruker du bare g-streng?
Ja, det gjør jeg.

Hva synes Morten om at du går veldig lettkledd?
Ingenting? Det er jo ikke Morten sin avgjørelse eller rett til å bestemme hvordan jeg skal kle meg.

Hvem er i LA? Hvor mange reiste sammen?
Vi er 8 stykker totalt.

Hvordan har du det?
Jeg har det veldig bra, takk som spør <3

Hva synes du om at folk lager så mange rykter om deg?
Rykter er nok dessverre en del av gamet, så jeg velger å ikke bruke så mye energi på det. Ryktene som oppstår er ofte ekstremt teite, så det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å bare le av det. Jeg synes bare det er fascinerende å se hvor enkelt folk tror på det de leser.

Hva liker du best med LA?
Varmen, maten, menneskene og at det alltid skjer noe.

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Gøy å følge deg! Skal til LA i bare to dager, og blir veldig glad om du kan komme med noen tips til hva man burde få med seg på så kort tid. Gjerne restaurant forslag også. Kos dere masse, og fint å se at du tar deg litt fri – det er så viktig med en slik jobb som du har! 🙂

  2. Dette er ikke ment som noe slemt, men det du svarer på «hva syntes Morten om at du går så lettkledd» høres så brutalt ut. Får nesten litt vondt av han🙈
    Er det ikke bedre å si; ingenting, han syntes jeg kan gå i det jeg vil, isteden for at det er ikke noe Morten har noe med😬 Hadde du vært min kjæreste så hadde det svidd litt i hjertet, selv om jeg såklart ikke hadde hatt noe i mot at du gikk slik du gjør😊

    Bare et velment tips til å få kjærligheten til å vare❤️ (Med mindre dere er på bølgelengde der, da tar jeg isåfall tilbake min kommentar🙈)

    Kos deg masse videre i LA, ser fantastisk ut!

  3. Er det meningen at man skal bli så skitten i ansiktet og få hvite lepper, ved å ta spraytan fra Spraytanhuset?

    Lurer også på om du savner bekreftelse og anerkjennelse fra Morten, siden du har så behov for å få seksuell oppmerksomhet? Virker som en del av LA opplevelsen er å kle se tacky, bli en groupie, og håpe på å bli invitert på nash.

    Du som liksom bryr deg om hjemløse i LA, på hvilken måte bidrar du der?
    Du gjør bare de rike, rikere og får enda frem klasseskillet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *