EN LISTE FOR DAGEN I DAG

Categories Blogg

Humør
Humøret er på topp! Jeg har kommet inn i en skikkelig digg døgnrytme her, og våkner mellom 07-09.00 hver dag selv om jeg er ute til langt på natt typ hver eneste kveld. Jeg har aldri før hatt så gode rutiner mens jeg har vært her, så jeg håper at det fortsetter. Det er ingenting som gir en bedre følelse enn de dagene du virkelig får vært progressiv.

Tanke
Jeg føler for første gang på veldig lenge at jeg virkelig er meg selv. Det er bare så deilig å være et sted der menneskene lar deg være den du er uten å dømme eller kritisere. Jeg føler til tider at jeg har mistet meg selv litt hjemme i Norge, så det er godt å være tilbake.

Bekymring
At jeg bruker aalt for mye penger på denne turen. Det er så sinnsykt dyrt å leve i Los Angeles, så uansett om man prøver å være sparsommelig så vil det være dyrt. Avstandene er så store så man bruker jo sikkert en million på Uber, og du må tipse så sykt mye når du er ute å spiser. Jeg er veldig glad for at jeg sparte masse penger før jeg reiste hit, ellers så hadde jeg nok hatt panikk nå!! haha

Hva jeg gleder meg til
Horror Nights på Universal neste uke, det kommer til å bli helt sinnsykt.

Det som har sjokkert meg
Selv om jeg er “vandt” til å se det ettersom at jeg har vært her så mange ganger, så slutter det aldri å sjokkere meg hvor jævlig de hjemløse faktisk har det her. De har seriøst ingen som hjelper de, og de blir sett på luft av alle som går forbi de. Det er utrolig trist å tenke på hvor mange kjente mennesker som bor i denne byen, som faktisk har en så stor mulighet til å påvirke dette, men heller velger å gi faen. Det er mye jeg liker ved USA, men fyfaen så glad vi skal være for at vi er født og oppvokst i Norge.

Melding
Som dere vet så er jeg utrolig dårlig til å svare på meldinger, og Morten er intet unntak. Heldigvis forstår han at jeg er på ferie og at jeg ønsker å tilbringe tid med jentene, men det er utrolig morsomt å se hvor dårlig jeg er på å si natta til han. Så søt som han er så har han sendt meg melding hver eneste natt, men i går så sovnet han uten å si natta. Jeg måtte derfor sende han denne meldingen, hahah!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *