UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Har du tenkt å få deg bunad? Hvilken, i så fall? 
Jeg vet enda ikke om jeg orker å bruke så mye penger på noe man bruker 1 (kanskje 2) ganger i året. Om jeg en dag skal bestemme meg for å kjøpe det så vil jeg nok ha Norland <3

Hvem var du til når du var på Statsbygd?
Vi er på hyttetur.

Har du tatt fillers i kinn og kjeve?
Nei, det har jeg ikke.

Hvordan har du det om dagen? 
Jeg har det OK. Det blir alltid tøffere i mørketiden og når julen nærmer seg, men jeg prøver å fokusere på det positive og være rundt mennesker som gir meg god energi.

Hvorfor merker du ikke reklame korrekt på insta/snap?
Jeg føler selv at jeg merker det korrekt og at jeg alltid merker det som skal merkes, så om du har en annen oppfatning så gjerne utdyp.

Kommer du til å møte Morten mye når han flytter?
Jeg skal prøve å møte han så ofte jeg kan og har mulighet.

Kommer dere til å besøke hverandre mye?
Ja, det kommer vi så absolutt til å gjøre. Jeg kommer nok til å besøke han mer enn hva han besøker meg i og med at han har jobb mandag til fredag.

Hvor lenge skal Morten jobbe i Oslo?
Det er ikke bestemt enda. Kanskje for alltid?

Hvor mye måtte du betale for Celine?
Jeg fikk Celine gratis.

Hva betaler dere totalt i utgifter i måneden? 
22.000

Hvor går din neste reise?
Jeg vurderer London i desember, om det ikke skjer så er det Sri Lanka i februar.

Hvilken film så du sist? 
En affære. Det var en veldig rar, men samtidig litt spennende film. Jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke.

Føler du at du har oppnådd mye i livet?
Ja, det gjør jeg. Jeg har likevel mye igjen som jeg har lyst til å gjøre, så det er bare å fortsette å jobbe hardt og mye.

Nevn noen du ikke kunne datet? 
Jeg har ikke akkurat en spesifikk person jeg ikke kunne datet, men jeg hadde aldri orket å være med noen som var alt for sjalu, klengete, gjerrig, kontrollerende,  ekstremt bedreviter eller kriminell (åpenbart).  Jeg synes også det er helt sinnsykt turn off med mennesker som tøffer seg eller er skikkelig frekke mot andre med engang de har drukket litt alkohol. Jeg kunne AAALDRI datet en som sloss på byen for eksempel. Du vet de guttene som er sånn “eyyy, så du på dama mi?!?!?”. Herregud så flaut.

Har du noen gang hatt skikkelig kjærlighetssorg?
Ja, det har jeg.

Hva gjorde du da du oppdaget at kjæresten din var utro? 
Jeg fortsatte å være sammen med han både første, andre og tredje gang. Han endte faktisk med å dumpe meg, så sånn var det. Det skal likevel sies at det aldri er noe jeg hadde godtatt den dag i dag. Jeg var bare veldig ung og skikkelig forelska.

Hvorfor ser vi så lite av deg og Morten? 
Jeg føler jeg deler en del av Morten og meg, i tillegg til at vi har en YouTube-kanal sammen. Forskjellen er kanskje at jeg ikke deler like mye som før da jeg ikke vil at forholdet vårt skal være så alt for mye på sosiale medier. Vi har det mye bedre når alt ikke skal dokumenteres og blogges om.

Hvor kjøper du klærne dine? 
Jeg kjøper mesteparten på Nelly, utenom det så er jeg veldig glad i House of CB, Berskha, Top Shop og Forever 21.

Blir du ikke veldig lei de stygge kommentarene på bloggen din?
Noen ganger ja, men de aller fleste tilfellene så klarer jeg å ikke ta det innpå meg. Jeg får ikke så mye hat på bloggen lengre, og det er ofte gjengangere som legger igjen stygge kommentarer her. Det som er morsomt er at man kan trykke på IP-adressen, også får man se alle kommentarene som kommer fra akkurat den. Jeg har to stykker her som er veldig aktive, og de tar jeg meg absolutt ikke nær av. Det er bare morsomt (og litt trist) å se hvor mye tid de faktisk bruker på å prøve å trykke meg ned. Jeg håper virkelig at de får det bedre med seg selv snart, for det må være veldig kjipt å ha det sånn.

26 kommentarer

26 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Tusen takk for at du delte det med at du tok han tilbake tross alle gangene han var utro, og den delen med at det endte med at han dumpa deg tilslutt.

    Akkurat det samme skjedde med meg, og har i etterkant følt meg så dum. Største grunnen til det er all haten jeg fikk i etterkant. «Din egen feil, siden du tok han tilbake». «Du burde visst bedre». Osv… mens den gangen jeg dumpet en annen kjæreste som også var utro, og aldri tok han tilbake var det bare positivt, «sterk du er!» «stakkars, jeg er her for deg», «Bra du dumpet han, du fortjener bedre».

    Merkelig hvordan de ikke kan se at det finnes så manipulerende mennesker der ute, samt hvor farlig det kan være å elske noen som ikke riktig elsker deg tilbake. Kan være så lett tro på alt de sier og gjør….

    Når du også står frem at det har skjedd med deg, føler jeg meg ikke så alene eller «dum» lenger. Heldigvis har du Morten nå! <3

    Takk!

      1. Man skal jo velge bunad ut i fra hvor man har tilknytning fra. Bunad var jo egentlig for at man skulle se hvor andre var fra, er jo ikke noen betydning om alle bare kan ta den man synes er fin da?

  2. Du bruker utrykket den dag i dag feil. Det beqtyr ikke I dag men mer FREMDELES. slå opp. Har sett at det er blitt fler som bruker det galt🙂

    1. Du kan si “jeg ble mobbet som barn, og den dag i dag er jeg preget av dette.” Da sier du “.. og fortsatt/fremdeles/ennå er jeg preget av dette.”

      Du kan ikke si “jeg ble mobbet som barn, og den dag i dag er jeg glad og fornøyd.” Da impliserer du at du var glad og fornøyd med mobbinga også. Nemlig.

  3. Du kan si “jeg ble mobbet som barn, og den dag i dag er jeg preget av dette.” Da sier du “.. og fortsatt/fremdeles/ennå er jeg preget av dette.”

    Du kan ikke si “jeg ble mobbet som barn, og den dag i dag er jeg glad og fornøyd.” Da impliserer du at du var glad og fornøyd med mobbinga også. Nemlig.

  4. Hei!
    Jakken du la ut på instastory i dag, hvordan er den i størrelsen? Tenker på den belted puffer jakka fra Nelly 🙂

  5. Nordlandsbunaden var lenge for både nordland, finnmark og troms
    Så de i Nordnorge kan fritt velge den de liker best uten at det er med på å ødelege tilknyttingen.
    Det er faktisk veldig vanlig. 🙂

  6. Spiller det virkelig noen rolle hvilken bunad man velger? Ja fra gammelt av så valgte man ut i fra hvor man har tilknytning! Jeg kommer ikke til å velge trønderbunaden da jeg synes den ikke er noe fin. Kan jo også velge kystdrakten, men nesj… Jeg velger den jeg liker best. Synes ingen skal legge seg borti hva andre velger!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *