NÅR SKAL JEG LÆRE?

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Tights. HER / Genser. HER

Jeg vet virkelig ikke hva det er med meg og det å kunne holde seg i ro når man ikke føler seg helt på topp, for det er virkelig ikke noe jeg klarer. Jeg hadde bestemt meg for å bare slappe av i går, men jeg endte selvfølgelig opp på trening. Det er ikke noe jeg hater mer enn å bare ligge på sofaen en hel dag, så jeg skal virkelig være syk om jeg skal klare å holde meg hjemme. For øyeblikket er jeg bare plaget med litt hodepine, tett nese og føler meg litt slapp, så det er ikke en god nok grunn til å holde seg hjemme 😜

Det er heller ingenting som gir meg mer energi enn en skikkelig god treningsøkt , og jeg følte meg automatisk mye bedre etterpå (helt frem til nå). Jeg elsker også å trene i helgene, for man er heelt alene på treningssenteret. Jeg spiller Ludo når jeg går på mølla, så det er alltid litt flaut når det er andre rundt meg, haha! Det er bare en genial og morsom måte å få tiden til å gå litt fortere, så det anbefales. Nå skal jeg snart komme meg i dusjen å begynne å gjøre klart til vorset vi skal ha her i kveld. Jeg kjenner at det absolutt ikke frister med alkohol akkurat nå, men jeg er helt sikker på at vi får en morsom kveld.

2 kommentarer

2 thoughts on “NÅR SKAL JEG LÆRE?

  1. Huff, kjenner meg igjen altså! 😉 Mark i rävva! Haha! Håper dere får en fin kveld, godinger! Kanskje ta det litt rolig med alkoholen… 😉 Det er lett å si på forhånd men… haha! God klem fine! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *