UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva er greia med at enkelte irriterer seg over at du går med hestehale? Jeg forstår virkelig ikke hva som feiler sånne mennesker. 
Spør du så spør jeg. Det startet vel med at jeg kjøpte meg en hestehale som var ganske lang i Los Angeles som jeg fikk masse kritikk for, også fortsatte det vel egentlig bare etter det. Jeg synes selv det er veldig morsomt å se hvor lite det skal til for at enkelte lar seg provosere. Altså, hvordan er det mulig å henge seg opp i noen andre sitt HÅR?! haha.

Hva spilte dere inn til bloggerne denne gangen?
Bare litt hverdag i Trondheim, og at Morten flytter til Oslo. Jeg er helt sikker på at dette kommer til å være ganske rart å se på TV om noen måneder, og det vil være veldig spennende å se hvor vi er i livet da. Jeg gleder meg.

Har du eller Morten noe kontakt med noen av eksene deres?
Nei, det har vi ikke. Det er kjempefint å ha en hyggelig tone etter at man har vært kjærester, men jeg må ærlig innrømme at jeg hadde synes at det var litt spesielt om vi hadde hatt masse kontakt med eksene våre. Det er ikke akkurat sånn at noen av oss har barn, så jeg ser ingen grunn til at man skal ha daglig kontakt. Hva tenker dere? 

Hvem er mest romantisk av Morten og deg?
Hmmm, veldig godt spørsmål.. Ingen av oss er særlig romantiske, så jeg vil kanskje si at vi deler den 50/50. Er det lov?

Hvorfor tror du rykter om at du og Morten har gjort det slutt, oppstår? 
Jeg tror helt ærlig det bare er noe som virkelig håper og tror at vi skal gjøre det slutt, og derfor starter rykter slik at det skal bli en greie. Vi fikk jo høre at forholdet vårt ikke kom til å vare i mer enn 8 måneder, men så sitter vi fortsatt her nesten tre år senere. Det vil alltid være noen der ute som tviler på forholdet vårt, og det er helt OK for meg. Hva andre tror og tenker påvirker ikke livet eller hverdagen min på noen måte.

Hva synes du helt ærlig om Morten sitt nye hår?
Jeg synes han kledde blondt overraskende bra, men det vil nok ta litt tid før jeg venner meg på å se han slik.

Hvor mye skal dere ta i måneden om dere bestemmer dere for å leie ut leiligheten deres?
Det er ikke noe vi har snakket om enda. Vi tar bare en dag av gangen, og skal det være aktuelt å leie ut leiligheten til neste år så får vi bare sjekke opp hva prisene ligger på da. Noen som er interessert? 😛

Kunne du blitt roomie med en leser?
Nei, men så kunne jeg nok mest sannsynlig ikke blitt roomie med så veldig mange andre heller. Jeg er ekstremt sær nå det kommer til bo, og er irriterende ryddig. Jeg vet derfor at vedkommende mest sannsynlig bare ville synes at jeg var irriterende, og jeg ville vært sur for at det ikke var så ryddig som jeg ønsket.

Hva kommer du ikke til å savne ved å bo med Morten?
Rotet hans, haha.

Betaler dere for å bo på Amerikalinjen? Ser på booking at det er ganske dyrt
Ja, det gjør vi.

Hva er yrket til Morten?
Han jobber som selger for et firma som leverer alkohol til restauranter, utesteder osv.

Hva vil Morten tjene i året?
Jeg tenker at det nesten skal få være opp til han selv å velge om han ønsker å dele det eller ikke.

Hva ønsker du deg til jul?
Jeg har ingen spesielle ønsker som alle andre år, og jeg er nok mest sannsynlig den som er vanskeligst å kjøpe julegave til. Jeg er den irriterende personen som ikke ønsker seg noe som helst, og ber folk om å ikke kjøpe gave. Skal jeg likevel velge noe så er det vel penger, for det har man alltid bruk for.

Har du tenkt å starte noe eget? Feks parfyme?
Jeg har jo lenge snakket om å lage mitt eget sminkemerke, så kunne jeg også tenkt meg å lage noe innenfor klær og kanskje hår. Det er nok ikke noe som kommer til å skje med det første uansett, for det krever veldig mye tid og penger. Jeg må nok enten finne en samarbeidspartner eller en investor, men at det vil komme noe en gang i fremtiden kan jeg garantere dere.

Har du hatt stalkere før?
Nei, heldigvis ikke.

Hva skjedde i LA med venninnene dine? 
Det skjedde ikke noe med venninnene mine i LA, så jeg henger dessverre ikke heeelt med på hva du snakker om?

Er det et område i Los Angeles du helst vil bo i?
Om jeg kunne velge selv så ville jeg bodd i Calabasas, Hollywood Hills eller Beverly Hills. Skal jeg være realistisk, tenke på avstand og penger så vil jeg nok bosette meg i West Hollywood eller Downtown.

Hva skal du spise på julaften? Vegetar eller tradisjonsmat?
Jeg skal spise vegetar, noe jeg også gjorde i fjor. Jeg vet bare ikke helt hva som er normalt å spise på julaften når man ikke spiser kjøtt? Er det noen der ute som har noen digge og enkle oppskrifter?

Hvis du skal flytte til Los Angeles, hvordan kommer du til å takle å være borte fra Celine?
Jeg har spurt meg selv det spørsmålet så mange ganger, og Celine har vært en stor grunn til at jeg ikke har klart å gjøre det tidligere. Jeg er jo så ekstremt avhengig av henne, og kan absolutt ikke se for meg en hverdag uten bebbisen min. Jeg har likevel bestemt meg for at 1 år skal gå helt fint ettersom at jeg kommer til å reise hjem også, men er det sånn at jeg også vil dra til New York så kan det være at jeg kommer til å ta med meg Celine. Se for dere oss to i Central Park, hun hadde koset seg såå mye <3

23 kommentarer

23 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Jeg synes det er litt merkelig at Morten velger å flytte til en by så langt unna kun for å være selger i et firma som leverer alkohol. Jeg hadde skjønt det om det hadde vært en lederstilling eller en helt unik stilling, men jeg vil påstå at det finnes andre/bedre jobber å skaffe i Trondheim også

    1. Det er et veldig stort firma, og Morten har vært ekstremt heldig som får denne muligheten både med tanke på muligheten senere og lønn. Han har null utdannelse, så det at han flytter for denne muligheten er helt rett 🙂

    2. Søk opp nøttestek, min goto julemiddag! Mange veganske oppskrifter på det, men jeg lager med egg og ost. Superdigg, masse smak, spist på julaften i over ti år💕 lykke til 😘

  2. Mange spiser nøttestek på julaften 🙂 Har ikke oppskrift, men finner sikkert den om man googler.

  3. Vil anbefale deg å kjøpe nøttestek som de selger på meny! Veldig godt og ha med tradisjonellt tilbehør (potet, brun saus osv) på julaften. Beyond sausage er supert og ha ved siden av nøttesteken, de pølsene smaker jul. Ellers er vegisterkaker enkelt og godt å lage. Mange gode oppskrifter på nett!

  4. Synes det er kjipt. Kjæresten min har kontakt med eksen sin, og det er ærlig talt bare plagsomt. Vi snakker «ofte» om det, men han sier jo at de bare er venner. Og det tror jeg på. Men jeg og eksen min har null kontakt, så han vet vel ikke hvordan det føles. Kan være irriterende noen ganger men føler ikke at vi kommer til en enighet, blir vel jeg som bare må godta det… :/ hver gang…

    1. Jeg tenker sånn at litt kontakt hadde vært OK for min del. Da tenker jeg mer sånn at om man møtes tilfeldig så kan det være hyggelig å slå av en prat, men jeg hadde selv ikke likt om Morten snappet eller tekstet med eksen sin. Har du prøvd å spørre han hva han hadde følt om det var motsatt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *