UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva tenker du om de som reiser akkurat nå?
For å være helt ærlig med dere så har jeg sluttet å bry meg så mye om hva alle andre gjør, og prøver så godt jeg kan å fokusere på meg selv og egne valg. Jeg tenker at folk selv må finne ut hva som føles rett og ikke, men det er selvfølgelig demotiverende å sitte hjemme her i Norge å vente når jeg solgte alt jeg eide for å reise 😂 Men det får bare ta den tiden det tar. Forhåpentligvis vil 2021 bli bedre for oss alle sammen <3

Er det dårlig miljø blandt dere influencere?
Hmm, nei det vil jeg ikke si. Som i alle andre yrker så er det selvfølgelig ikke alle man går like godt overens med, men jeg har i svært få tilfeller opplevd at det har vært dårlig stemning. Det er nok mye overfladiske vennskap, men jeg føler at jeg vet hvem som er der når jeg trenger det og motsatt. Det er så utrolig mange flinke damer i denne bransjen, og jeg er virkelig så imponert over å se hva enkelte får til.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?
Jeg “får” jo veldig mye via jobben min, så det er sjeldent jeg kjøper meg klær. Jeg vil derfor tippe at jeg kanskje bruker 500 kroner i måneden på klær?

Skal du virkelig ikke ha kjæreste på fem år? Ref intervjuet du hadde med Se og Hør. 
Jeg var nok ikke helt seriøs da jeg sa at det var minst fem år til jeg skulle få meg ny kjæreste, men jeg stresser ikke med noe som helst. Jeg går ikke inn for å møte noen, men gjør jeg det så får jeg kjenne hva som føles rett når den tid kommer <3

Hva er det eldste du kunne datet/vært sammen med?
Slutten av 30-årene kanskje?

Er du på Tinder?
Jeg har en profil på Tinder, men jeg bruker den svært sjeldent. Jeg kunne nok aldri dratt på en date med noen jeg hadde matchet med, så jeg forstår egentlig ikke helt hvorfor jeg har det 😂 Jeg tør ikke å svare matchene mine en gang, så jeg regner med at jeg kommer til å deaktivere kontoen min etterhvert.

Har du lyst på en hund til? 
Nei, det har jeg ikke. Jeg kjenner at det er nok med Celine, og jeg kommer ikke til å kjøpe meg en ny før jeg er helt ferdig med å reise så mye som det jeg ønsker å gjøre i tiden fremover.

Hadde du delt bilder av barna dine på bloggen?
Det er vanskelig å si, og jeg tenker at jeg heller ikke kommer til å uttale meg om noe jeg ikke har noe erfaring rundt. Jeg vet ikke hva eller hvordan jeg kommer til å være den gangen jeg får barn (om det skjer), og tenker derfor at jeg ikke skal uttale meg noe særlig. Er det en ting jeg er helt sikker på så er det at jeg ikke kommer til å dele noe personlig/privat om barna mine ut i det offentlige. Jeg kan jo også se for meg hvor ekstremt mange det er der ute som “vet bedre enn deg”. Jeg har ingen anelse om hvor mange som tydeligvis kjenner Celine og vet hva som er best for henne, så jeg kan ikke se for meg hvor mange kommentarer som må tikke inn rundt barneoppdragelse 😂

Kunne du vært med på 71 grader nord? 
Hadde du spurt meg for noen måneder siden så hadde svaret mitt vært nei, men nå er jeg faktisk litt usikker. Jeg har jo blitt veldig glad i å trene, utfordre meg selv og være ute i naturen. Det morsomme er at jeg var i samtale med en av de som produserer det for noen år tilbake, og da var jeg veldig klar på at det IKKE var noe for meg haha.

Hva anser du som “røde flagg”?
Det første jeg legger merke til er om vedkommende er veldig sjalu og kontrollerende, for det trekker jeg meg unna med engang. Jeg kunne ALDRI vært sammen med noen som hadde bestemt over meg og mine valg, det finnes virkelig ikke noe mer usexy enn akkurat det. Jeg har også kommet i den alderen at fremtidsplaner og jobb er viktig for meg, så jeg hadde nok styrt unna en som hadde null kontroll på økonomien sin, levde fra helg til helg og ikke hadde en eneste plan for fremtiden som ikke inkluderte at “pappa betaler”.

Er det viktig for deg at din fremtidige kjæreste har mye penger?
Nei, det er det ikke. Det viktigste for meg er at han har gode verdier, er snill mot meg og de rundt meg, får meg til å le, jobber hardt og liker å reise. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke likte å reise, da det er så viktig for meg 😂

Vil du bli sammen med noen som er kjent eller opptatt av sosiale medier?
Jeg tenker at jeg ikke skal begrense meg selv på noen måter, men om jeg skal gi deg et konkret svar så vil jeg si helst ikke. Jeg synes det er mye mer sjarmerende med de som ikke bryr seg at all, og ettersom at jeg har så mye av “sosiale medier” rundt meg på grunn av jobben min, så hadde det vært deilig å være med noen som ikke vil ha instabilder, diskuterer likes og bryr seg om kjendiser haha.

Skriver du blogginnleggene dine selv?
Ja, det gjør jeg. Jeg tror det hadde vært veldig rart om noen andre skulle skrevet blogginnleggene for meg, da hadde det på en måte ikke blitt min blogg?

Sover du med eller uten klær?
Sover jeg sammen med venninner så sover jeg med klær, men jeg liker aller best å sove helt naken.

Hvor mye betaler du for å bo hjemme?
Jeg betaler ingenting for å bo hjemme, men jeg kjøper inn mat også er det jeg som betaler for bilen vi bruker <3

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Tusen takk for at du er så ærlig og herlig influencer. Jeg synes du har helt topp innhold og du kan gjerne bjuda mer på deg selv! Artig å se at du fortsatt leverer så bra innhold i Tromsø også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *