UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker / Nelly

Jakke. Berskha / T-skjorte. Pull and Bear / Bukse. HER / Lignende sko. HER

Sliter du med angst? 

Ja, det gjør jeg. Det har heldigvis blitt mye bedre de siste årene.

Om du får du gutter engang, hva skal de hete? 

Jeg eeelsker navnet Nathaniel, det andre kunne Morten få bestemt haha.

Hvor kunne du tenkt deg å bo? 

Los Angeles, New York eller Trondheim.

Hvilke kjendiser har du hatt crush på?

Justin Bieber hehe..

Hvordan ble du og Martine Lunde venner igjen etter Paradise? Var ikke hun med på å få deg ut? 

Jeg var og har heller aldri vært sint for at Martine var med på å sende meg ut. Jeg ble selvfølgelig skuffet der inne med tanke på at hun var min nærmeste og for at jeg satt å sa at jeg ikke ønsket å være med på sende henne ut en uke før, men jeg kunne ALDRI blitt sint. Det er et spill og det handler om å tenke på seg selv. Kevin var jo også med på å sende meg ut, men det er aldri noe jeg kunne vært bitter for på utsiden haha.

Hvor gammel var du da du fikk Celine? 

Jeg var 16 år.

Hvor mange år er Celine?

Hun blir 8 år til sommeren.

Hvor kjøper du mest klær?

Nelly, helt klart!

Har du lyst til å være med på skal vi danse? 

Jeg suuuuger til å danse, men jeg har likevel veldig lyst til å være med.

Når flytta du til Oslo? 

Jeg flyttet til Oslo rett etter Mexico, så rundt april 2017.

Føler du på kroppspress? 

Ja, det gjør jeg. Jeg kan også scrolle gjennom Instagram for å så føle meg som dritt etterpå, men går det alt for innpå meg så velger jeg å ikke følge vedkommende. Sannheten er at det alltid vil være noen som er penere, brunere, slankere og generelt er mer attraktiv, men det vil likevel ikke bety at du eller jeg ikke er BRA nok. Vi er så alt for dårlig til å fokusere på de positive tingene med oss selv, da vi bruker mesteparten av tiden til å dra oss ned for at vi enten ikke har fint nok hår eller stor nok rumpe. Jeg kan garantere deg at du har noe som veldig mange beundrer og misunner ved deg. Vi er vakker på hver vår måte, og hvor forbanna bra er ikke det? Tenk om alle mennesker skulle sett like ut? Du er unik, og det er akkurat det som er spesielt med deg.

Hvordan går det hos psykologen? 

Jeg har ikke vært der på en stund nå da jeg har vært bortreist, men jeg skal få bestilt time igjen asap. Det er utrolig deilig å kunne snakke med noen som utfordrer deg på ulike måter.

Gikk du på noen idretter da du var yngre?

Jeg gikk på fotball og ridning.

Liker du deg selv best med eller uten Extensions? 

Jeg liker meg selv best med, men det er på grunn av at jeg alltid har hatt langt hår. Jeg føler det er mer meg, om dere forstår?

Bor mammaen din i Tromsø eller Tønsberg? 

Hun bor i Tromsø.

Får du masse spørsmål om Utøya? 

Ja, det gjør jeg. Jeg føler dessverre ikke for å snakke så mye om det, så det er derfor enkelte kommentarer ikke blir godkjent eller besvart.

Det kjedeligste du vet om? 

Det må nok være å vente på andre da jeg er ekstremt utålmodig.

Ville du anbefalt ei jente på 15 år å ta vippeextensions? 

Nei, det ville jeg ikke. Personlig føler jeg at det er alt for ungt, samtidig som at det er kjempedyrt. Du vil også miste muligheten til å kunne gnikke deg i øynene og det er kun fint de første ukene. Jeg trives SÅ mye bedre uten da vippeextensions ofte ser veldig unaturlig ut.

Hvilken blogger misliker du? 

Jeg misliker ingen 🙂

Hvem skal være med på Paradise Hotel? 

Det er ikke sånn at jeg sitter på fasiten, men jeg vet om flere som skal være med. Slike ting sprer seg ekstremt kjapt, men det er ikke min oppgave å dele det.

 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Er du ikke redd Nathaniel skal bli forkortet til «Nat» når det er såpass tungt? Elsker det selv, men HATER forkortelser på navn, så valgte et annet et til min sønn haha.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *