SMÅSØSKEN & YOUTUBE

Categories Blogg

Jeg vet ikke om jeg har fortalt dere det før, men lillesøsteren min eier lillesøsteren til Celine haha. Den største forskjellen på de er vel at hun er litt større og veier litt mer. Dessverre så kan Celine være litt kjip med andre hunder, så det er faktisk bare et evig stress å ha de sammen. Hun har aldri vært sånn før, men jeg føler det er noe som har kommet etter at hun ble litt eldre. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for at det blir bedre? Jeg kan jo faktisk ikke kjøpe meg en ny hund så lenge hun oppfører seg sånn, det vil jo aldri funke 🙁

Som jeg nevnte i går så skal vi i bursdag i dag, samtidig som vi skal spille inn litt YouTube-videoer. Jeg skal begynne å bli litt aktiv på min kanal igjen, for der tenker jeg å ha litt mer innhold som er mer relatert til jenter. Jeg hadde derfor satt stor pris på om dere kunne delt ønsker og ideer med meg ♥ Så hadde jeg også satt stor pris på om dere ønsket å følge mer, KLIKK HER.

9 kommentarer

9 thoughts on “SMÅSØSKEN & YOUTUBE

  1. Hadde samme problemet med min hund. Hvordan de møtes første gangen har veldig mye å si. Jeg har nå 2 hunder (staffer), og det tok meg nesten 3 mnd før det var ro i heimen, haha. Nå er alt bra, og jeg anbefaler deg å søke litt rundt på nett etter tips og triks for å få det til.

  2. Det blir helt noe annet med ein valp som skal vere med dere hele tiden, så trur ikke det skal vere noe problem med å få seg en valp mens du har Celine! Men da må du gi henne beskjed at hun skal vere snill med valpen og deg samme med valpen mot Celine! Tips er og la Celine vere med andre hunder å gi beskjed til hundene visst det blir små krangling men ikkje sett dem i fanget for da kan dei bli overbeskyddende mot eiger!
    Vet ikke om dette ga noe mening eller er til hjelp Menmen!
    Ha en fin dag!:)

  3. Sminkevideo (ofc), get ready with me, hårvideo, innkjøpsvideo, get to know me-tag også villejeg likt å se litt mer treningsrelaterte videoer ☺️ hva dere spiser ila. en dag osv

  4. Heihei, har ein hund selv som kan være litt utfordrende med små hunder. Det som har hjelpt meg masse er at første møte alltid er å gå på tur ilag ikkje la de lukte på hverandre i bånd eller på hverandre sitt territorium men være i bevegelse, da det hindrer irritasjon som kan bli skapt gjennom kroppsspråk. Gå en tur med de også etter hvert kan du føre de nermere hverandre men fortsette å gå fremover og rose masse når du får den atferden du ønsker. Tilslutt vil de bli vandt med hverandre sine lukter og er for opptatt med å gå og lukter runt til å bli «irritert» på hverandre. Når turen er over har du to stimulerte å trøtte hunder som mest sannsynlig ikkje er ute etter hverandre. Dette har vertfall hjelpt meg mye, å håper det kan hjelpe deg og Celine også🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *