UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Trives du i Tromsø?
Ja, det gjør jeg <3

Hvor mye sparer du hver måned?
Jeg sparer et sted mellom 8-10.000 kroner hver måned.

Hvor lenge har du hatt Celine?
Jeg har hatt Celine i snart 10 år 🥺❤️

Vurderer du å ta en utdannelse?
Det er ingenting jeg vurderer per dags dato. Skulle jeg gjort noe annet enn det jeg gjør akkurat nå så hadde jeg ønsket å selge syke hus i Los Angeles eller New York hehe.

Har du vært betatt av noen etter du ble singel?
Ja, det har jeg vært.

Er du redd for å bli såret?
Absolutt. Jeg er en veldig vanskelig person å komme seg innpå ettersom at man må gå gjennom både murer og vegger før jeg slipper noen helt inn 😂 Jeg er bare veldig beskyttende ovenfor følelsene mine, spesielt nå som jeg har hatt det så bra alene.

Kunne du tenkt deg å være med på Bloggerne igjen?
Jeg ELSKER Bloggerne, så det kunne jeg selvfølgelig tenkt meg. Jeg kjenner likevel at det har vært godt å være litt “skjult” det siste året, for jeg har måtte gå gjennom mange prosesser før jeg kom hit jeg er i dag.

Bruker du Facetune?
Jeg bruker mange av filterne som er inne på Facetune, men jeg bruker det ikke til å redigere utseendet mitt om det var det du lurte på 😅 Jeg bytter mellom “Bali Breeze” (Lightroom) og de filterne som heter “Influencer” på Facetun <3

Er det lenge siden du var lei deg?
Nei, det er ikke lenge siden. Jeg har hatt en liten periode nå der det har vært ganske opp og ned, men som alt annet så vil det gi seg etterhvert <3 Jeg tror det er veldig viktig å minne seg selv på at det man går gjennom kun er en periode, og at det ikke definerer livet ditt.

En oppdatering på vaginismen din?
Det går veldig bra med den, om jeg kan si det sånn? Jeg har ikke hatt noen plager på en stund nå, og det virker som at det har vært mye knyttet til “trygghet” og hvordan jeg har følt meg rundt personen jeg har vært sammen med.

Bruker du prevensjon nå?
Ja, det gjør jeg. Jeg vil som sagt ikke ha barn nå, så det hadde vært veldig dumt av meg å ikke bruke det 😂

Hvilke influencere har du mest kontakt med?
Martine Lunde, Andrea Sveinsdottir, Sophie Elise og Stina er vel de jeg snakker aller mest med.

Er det noen i bransjen din du ikke liker?
Jeg vil si at det å ikke like noen er et ganske sterkt ord, men det er ikke alle jeg tenker sånn “wow, du er et bra menneske”. Sånn som i alle andre jobber så kan man ikke gå overens med alle, og det er nok noen som tenker at jeg også er en skikkelig drittkjerring.

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Det ryktes at du omgås med en høy kjekkas for tiden, er det noe romanse på G?
    Ps: Du kan få svare med én emoji 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *