NORDLYSJAKT

Categories Blogg

Jeg er så utrolig glad for at jeg har blitt kjent med Tobias, for jeg føler endelig at jeg har fått meg en skikkelig partner in crime. Jeg har jo alltid vært veldig spontan, og jeg takker aldri nei til å gjøre noe. Det er jo ingen hemmelighet at det er veldig begrenset hva man kan gjøre nå i disse tider, så Tobias og jeg bestemte oss for å dra på Nordlysjakt. Jeg følte meg veldig Nordnorsk av å skrive den setningen, men det får så bare være 😅 Det er nesten litt rart å tenke på at jeg har bodd her i så mange år uten å bry meg om nordlyset, samtidig som at det har kommet turister fra hele verden for å se akkurat det. Jeg har hatt det tilgjengelig hele tiden, og det er nok derfor jeg ikke har sett på det som noe spesielt. Jeg har jo egentlig ikke vært noe særlig interessert i naturen heller før det siste året, så det kan vel kanskje være derfor jeg ikke har brydd meg noe om det.

Vi kjørte ut til Kattfjoreidet som ligger ca 25 minutter fra Tromsø, og det er noe jeg anbefaler om du ønsker å se Nordlyset. Det kan noen ganger være vanskelig å se det skikkelig her i Tromsø ettersom at det er mye lys her, så det kan fort hjelpe å ta seg en liten kjøretur ut av byen. Det var også helt nydelige omgivelser der, så om du enten bor i nærheten eller tenker å ta deg en tur hit etterhvert så vil jeg absolutt ha det på “to do” listen min 💕 Se så utrolig vakkert da!!

1 kommentar

1 thought on “NORDLYSJAKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *