UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Categories Blogg

Hva liker du best med Kylie Cosmetics? 

Jeg bruker bare lipstick så jeg kan dessverre ikke uttale meg om de andre produktene hennes. Jeg synes i alle fall at hun har skikkelig gode leppeprodukter som holder lenge. 

Hvordan klarer du deg uten en far? 

Har jeg egentlig hatt noen andre valg? Uansett hvor klisje det er å si så vil vi aldri vite hva morgendagen bringer, og livet kan dessverre by på mange utfordringer. Jeg har innsett at livet ikke vil bli noe bedre av å gi opp, så jeg har måtte finne måter til å komme meg gjennom utfordringene jeg har hatt. Det vil likevel ikke si at jeg har dårlige dager og perioder, men jeg har lært meg å godta at livet er som det er. Jeg savner pappa hver eneste dag, men jeg vet at han ikke hadde ønsket noe annet enn at jeg skal ha det bra. Han vil for alltid være i hjerte mitt, uansett hva som skjer.

Hvordan tror du psyken din hadde vært uten bloggen? 

Selv om jeg ikke skal nekte på at det til tider kan være tøft å være så offentlig som jeg er, så var psyken min ganske lik uten bloggen også.

Hva er grunnen for at du flyttet fra Tromsø? 

Jeg trivdes ikke.

Hvor har du kjøpt Ole Brumm pysjen? 

Primark <3

Hvor er Celine? 

Hun er hjemme hos mamma i Tromsø. Det er heldigvis bare noen dager til jeg får se henne igjen <3

Når kommer du til Bergen? 

Over nyttår 😀

Føler du deg som en kjent blogger? 

Nei. Jeg merker ikke så stor forskjell fra mitt gamle liv, utenom når jeg blir stoppet på gaten for å ta bilde og at alt jeg sier blir oppfattet feil. For å ikke glemme at jeg må være perfekt hele tiden for at ingen skal kunne ta meg på noe, hehe!

Når er neste gang du kommer til Tromsø? 

Jeg kommer til uken !!! Gleder meg så mye.

Hvor ville du helst bo om du kunne bestemme selv? 

New York, helt klart!

Hvordan hotell bodde dere på i London? 

Blakemore Hyde Park.

Hvor gammel er du? 

23 år, blir snart 24.

Når begynte du å sminke deg? 

Tror jeg var sånn 12 eller 13 år.

Hvordan har du det? 

Jeg har det veldig opp og ned for tiden, men jeg prøver å ta en dag av gangen. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men denne gangen føles det virkelig ut som at jeg traff bunnen. Jeg er likevel glad for at det skjedde, for ellers hadde jeg aldri innsett at jeg måtte ta tak i problemene mine.

Håret mitt er tynt, har du noen tips til hva jeg kan gjøre? 

Jeg mistet mye hår rett etter Paradise da Morten fikk meg til å farge håret brunt og jeg ville rett tilbake til blondt. La oss ikke glemme at halve håret mitt faktisk knakk rett av, haha. For meg har det hjulpet å bruke hårvitaminer, ølgjær og gode hårprodukter.

Hvor i Bodø er Morten fra? 

Hunstad.

Går du til psykolog? 

Ja, jeg skal dit på mandag.

Hva liker du best med Oslo? 

Jeg som reiser så mye må vel kanskje peke ut hvor enkelt det er å reise herfra. Det er deilig å slippe mellomlandinger, samt at det alltid er noe som skjer her. Jeg lever jo for storbyer, selv om Oslo er litt for lite for meg.

Har du noen gang hatt en stalker? 

Jeg vil ikke kalle han en stalker, men jeg hadde en person som sendte meg mail hver eneste dag over en lengre periode. Det hjalp ikke å blokke, for han opprettet bare nye.

Hva er din verste egenskap? 

Det høres ikke så negativt ut, men jeg klarer ikke å være langsint. Jeg kan bli så såret og skuffet over et menneske, men så har jeg liksom “glemt” det etter noen dager.

Sover du naken?

Yes.

Kan du noen andre språk enn Norsk? 

Engelsk bare.

Hvem snakket du med sist på telefon? 

Mamma <3 Hun har kanskje ringt meg tre dager i strekk for å snakke om julegaver, haha. #stresset.

Hva liker du best med deg selv? 

Stryken min og omsorgen jeg har for andre.

Er du helt norsk? 

Ja, det tror jeg, hehe.

Har du slutta å snuse? 

Jeg har aldri snust før, så nei.

Hvilke jobber har du hatt før bloggen? 

G-Max, Big Bites, Volt, Spar, Rema 1000 og hjemmesykepleien.

Synes du det er greit at Morten har kontakt med eksen sin? 

Morten har ikke kontakt med eksen sin, så det er dessverre ikke noe jeg kan uttale meg om. Hadde han derimot hatt kontakt med eksen sin daglig så hadde det vært litt merkelig ja. Det er en ting å kunne si omgås, men det blir fort en annen ting om man fortsatt prater sammen hver dag?

Har du kontakt med dine ekser? 

Nop.

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

  1. Alle vet at ingen er perfekte, om noen sier noe ufint om andre betyr det ikke at de er noe bedre som regel er de kun sjalue. Og du må ikke være så perfekt hele tiden du er god nok. Alle er gode nok og ingen må bry seg om hva andre sier. For du er fin nok og god nok.

  2. Heisann! Du kan ip-blokke personer slik at uansett om de lager alt accounter (alternative accounter) så får de ikke sendt melding fra wifi ihvertfall!

  3. Hei❤️ville bare si at æ synes du e så sinnsykt god til å skriv, å hverfall om følelsa å d å ikke alltid ha d bra! Synes det e så tabu å snakk om psykisk helse💕loveyou Å håpa du skriv en bok engang! Skreiv denne ista men tror ikke den kom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *