UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Er det viktig for deg at din neste kjæreste har masse penger?
Nei, det er ikke viktig for meg, MEN det er viktig at han har en jobb, stabil økonomi og har penger nok til at vi kan kose oss. Jeg er veldig opptatt av å reise, satse på karriere og kunne ha et liv der jeg ikke må begrense meg selv. Jeg ønsker derfor å finne noen som har en lik tankegang som meg, og man må absolutt ikke være rik for å kunne reise og kose seg litt ekstra. Det handler jo bare om hvor flink man er med pengene man tjener hver måned, og at man har vært flink til å spare ++.

Går du etter utseendet eller personlighet?
Utseendet er jo det første man legger merke til, men har du en rævva personlighet så hjelper det på en måte ikke å være en skikkelig kjekkas.

Hvor mye trener du?
Jeg er i aktivitet hver eneste dag, men jeg trener styrketrening fire ganger i uken, etterfulgt av flere cardio og intervalløkter.

En type personlighet du ikke går overens med?
Hmmm, jeg holdt på å skrive mennesker som har en veldig sterk personlighet, men så kom jeg på at typ alle vennene mine har det, og jeg elsker dem av hele mitt hjerte. Det jeg vet irriterer meg er mennesker som KUN snakker om seg selv hele tiden, som avbryter samtaler og som har null nada selvinnsikt. Jeg synes også det er utrolig slitsomt med de som kun ser hva alle andre gjør feil, og aldri går noen runder med seg selv.

En ting du ikke liker med egen bransje?
Det må nok være den kulturen som har kommet de siste årene med at det er helt innafor å henge ut hverandre for at man er uenig med hvilke valg andre enn seg selv tar. Jeg synes det er utrolig spesielt å se voksne mennesker som kaster dritt om hverandre frem og tilbake på plattformer med flere hundretusen som følger med, og det kan vel ikke være slik det er på andre jobber?  😂

Trener du for å bli tynnere?
Nei, jeg trener for å ta vare på kroppen og helsen min. I tillegg til at det får meg til å føle meg mye bedre, og det gir meg motivasjon og glede i hverdagen.

Har du vært på en tinder-date før?
Nei, det har jeg ikke. Jeg er alt for pysete til å møte noen jeg kun hadde snakket med over nettet, og jeg tør typ ikke å svare noen av dem jeg matcher med 😂 Tinder er virkelig ikke min greie.

Hvor mange matcher har du på Tinder?
37

Når reiser du til Los Angeles?
Forhåpentligvis dette året, men per dags dato så har jeg ingen anelse.

Kunne du tenkt deg å tatt flere tatoveringer?
Nei, det er jeg helt ferdig med.

Når gråt du sist?
Det var vel en eller annen gang forrige uke. Jeg har som sagt hatt det ganske tøft den siste tiden, men det begynner endelig å komme seg takket være menneske rundt meg og litt endring av fokus <3

6 kommentarer

6 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL & SVAR

  1. Hei Sofie ❤️ Ville bare si at du ser utrolig bra ut. Du har alltid sett veldig bra ut, men føler du stråler og det skinner igjennom på utsiden. ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *