PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Categories Blogg

Jeg var i Oslo på grunn av Vixen, lanseringsfest til Bloggerne og Sophie Elise sin lasering av kolleksjonen med Mymuse 💕

Bloggerne startet å gå på skjermen igjen, og jeg tok dere med til Tromsø ❤️ Det er nesten litt rart å tenke på at jeg ikke hadde en anelse om at jeg bare noen måneder senere kom til å flytte hit.

Vi la ut leiligheten vår for salg, og vi hadde vår aller første visning. Tenk at jeg hadde kjæreste på denne tiden i fjor!? Det er nesten litt skremmende å se hvor mye som har endret seg på bare et år.

Jeg hadde kjempelange extensions 😂

Julie og jeg dro på harryhandel til Sverige. Miss that times :(((

Elise og jeg var på Sri Lanka 😭❤️❤️❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “PÅ DENNE TIDEN I FJOR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *