UTROSKAP OG OFFENTLIGE FORHOLD

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

Genseren er dessverre utsolgt, men du finner lignende. HER

Jeg er helt sikkert ikke den eneste som har fulgt med på de to siste episodene av Kardashians der vi virkelig får se alt som skjedde bak kulissene når det stormet som verst rundt de etter alt med Tristan og Jordyn? Alt jeg kan si er at jeg er SÅ takknemlig for at jeg ikke er så kjent. Det må mildt sagt være helt forferdelig å gå gjennom noe sånt samtidig som at hele verden skal ha en mening om ditt forhold og liv. 

Det er nok mange av oss som har drømt om å være så kjent som de, men jeg tror ikke man har en anelse om alle baksidene med å være så offentlig. Jeg kan vel si det sånn at jeg forstår veldig godt hvorfor det virkelig klikker for enkelte, for tenk hvor mye press og forventinger de kjenner på hver eneste dag. Det er nok lett å tenke at de har valgt det selv, men jeg tror virkelig ikke man vet hva man faktisk går til før man kommer dit. Jeg synes til tider det kan være vanskelig her i lille Norge, så jeg kjenner bare at jeg er evig takknemlig for at jeg ikke er Kardashians haha. 

Jeg er også veldig takknemlig for at jeg er i et stabilt forhold, og slipper å uroe meg for hva kjæresten min gjør når vi ikke er sammen. Jeg får jo uansett vite om det skjer noe, så jeg trenger ikke å bekymre meg, haha neida. Det er jo selvfølgelig litt sannhet i det, for når man er så offentlig som det man er så kommer det jo faktisk ut med en eneste gang. Jeg er heldigvis så heldig at jeg føler meg 100% trygg i forholdet mitt, og det er den første gangen jeg har kjent på den følelsen. Jeg vet hvor vondt det kan være å gå rundt å være usikker, så jeg er veldig takknemlig for det jeg har nå <3 

Over til noe helt annet, men jeg var å kjøpte meg et nytt kamera på Elkjøp i går. Jeg kjøpte Sony g7x som jeg allerede har kjøpt en gang tidligere, men jeg var så dum at jeg solgte det videre. Av den eller annen merkelig grunn så fikk jeg for meg at jeg ikke trengte det, men jeg er jo faktisk helt avhengig. Jeg får ikke vlogget med kameraet jeg bruker til bilder, så da måtte jeg kjøpe det på nytt igjen. Det er jo nesten litt tragikomisk, for nå har jeg brukt 9000 kroner på et kamera som egentlig koster 6000 kroner haha. Morten og jeg har jo bestemt oss for å satse 100% på YouTube, så da er det helt nødvendig med et kamera. 

Nå skal jeg komme meg ut døren, vi snakkes senere dere <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *