PERSONLIGE SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker nelly

Genser. HER / Sko. HER

Hvilken person i livet ditt kan irritere deg mest?
Det må nok være mamma og Morten, men det er jo kun for at det er de som står meg aller nærmest. 

Hva er du mest stolt over hittil i karrieren din?
Det må nok være alt jeg har fått til på bare to år. Jeg glemmer noen ganger hvor ny jeg er i denne bransjen, så det er viktig å gi seg en klapp på skulderen iblant også. 

Er det noe gjennom karrieren din som du virkelig angrer på?
Jeg har alltid hatt en innstilling på at du ikke kan gå rundt å angre på ting som har skjedd, men at du må lære av de. Men som jeg har sagt flere ganger før, så er jeg ikke så veldig stolt over hvordan jeg holdt på en periode. Spesielt med tanke på hvordan jeg oppførte meg til tider. 

Hva sto det på den siste meldingen din?
Jeg sendte en skikkelig sinnamelding på vegne av Morten og meg ettersom at vi ikke har blitt behandlet så veldig bra i en situasjon, så jeg tror nok ikke at jeg skal dele den hehe. 

Hvem ringer du når du trenger noen å snakke med?
Mamma

Har du god selvtillit?
Som oftest ja, men jeg har mine perioder der jeg ikke er like flink til å elske meg selv. 

Vet du om noen som er sint på deg akkurat nå?
Det er helt sikkert noen der ute som er sint på meg, men jeg vet ikke om noen selv nei haha. 

Har du en hemmelighet du ønsker å dele?
Jeg spiser litt godteri hver eneste dag, hahah ups… 

Når ble du sist sjalu når det gjaldt Morten?
Det klarer jeg faktisk ikke å huske om jeg skal være helt ærlig med dere. Jeg var mye sjalu rett etter PH, for da fikk han ekstremt mye oppmerksomhet. Det skjedde ofte at det kom jenter å prøvde seg på han foran meg, og virkelig gjorde alt for å få en reaksjon. Heldigvis er jeg så lite drama av meg, så jeg overså bare haha.

Blogger du kun for pengene sin skyld?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har jo blogget fast i mange år før jeg faktisk begynte å tjene penger på det, så det stemmer ikke. Jeg elsker å skrive og dele. 

Hva er din største uvane?
Dette er skikkelig ekkelt, men jeg måtte venne meg av å rape før jeg reiste ned til Mexico. Jeg var helt ekstrem før, noe som egentlig er ganske ekkelt å tenke på nå haha. 

Hva er din verste fyllehistorie?
Den er jeg faktisk såpass flau over så det kommer jeg nok ikke til å dele med noen. Jeg kan vel si det sånn at jeg ikke husker det, og ble gjenfortalt det av eksen min dagen etter. Jeg kan vel si det sånn at det innebar et stykk veldig lite sjarmerende Sofie hengende over doskålen. Det er mye mer bak historien enn som så, men det kommer alltid til å forbli en hemmelighet haha. Jeg har aldri drukket meg så full igjen etter det, for å si det sånn 🙂

Hvor mange ganger har du hatt kjærlighetssorg?
2 ganger. 

Har du blitt dumpet før?
Ja, jeg ble faktisk dumpet for en annen jente av min første kjæreste. Det var jo ikke akkurat særlig kult, og jeg hadde kjærlighetssorg i flere måneder etterpå. 

Har du dumpet noen?
Ja, det har jeg. 

Hvilket snitt hadde du på videregående?
Litt over 4, men jeg klarer ikke å huske nøyaktig hvor mye. 

Hva skal til for at du blir skikkelig flau?
Det skal egentlig ganske mye til for at jeg blir flau, men jeg kan ofte synes det er ubehagelig å spille inn YouTube-videoer i offentligheten. 

Husker du hva din første lønning var på?
Nei, men jeg regner med at den sikkert lå på sånn 2-3000 kroner. 

Har du noen gang hatt et dårlig forhold med sjefen din?
Ja, det har jeg. Vi fikk en ny sjef på den ene klesbutikken jeg jobbet på, og hun var absolutt ikke noe grei med oss jentene som jobbet der. Det endte med at jeg søkte en ny jobb, og byttet ved første mulighet. 

Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?
Jeg stjal engang lekene til venninna mi, det var jo absolutt ikke noe snilt gjort. 

Har du noen gang blitt forsørget av noen andre før?
Jeg vil ikke si at jeg har blitt forsørget, men jeg var engang sammen med en som betalte veldig mye for meg. Han var nok alt for grei med meg, og det er aldri noe jeg hadde akseptert eller forventet den dag i dag. Nei, han var absolutt ikke en gammel mann med masse penger om noen skal tenke det. Forskjellen på oss var bare at jeg gikk på videregående, og han var i en ganske godt betalt jobb. 

Har du/dere fått hjelp økonomisk av foreldre/familie til hus og bil?
Nei, det har vi ikke. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *