VELKOMMEN TILBAKE

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd den siste tiden, men jeg føler endelig at det har begynt å bli litt engasjement i kommentarfeltet mitt igjen. Det er ikke noe jeg liker bedre enn å kommunisere med dere, så takk for at dere engasjerer og deler. Selv om det til tider kan være kjipt å ha et kommentarfelt som er åpent for alle, så er det likevel det som er et av høydepunktene mine. Jeg elsker å titte innom her for å høre hva dere tenker og føler, så det er virkelig så godt å endelig ha dere tilbake igjen 🖤

Vet dere forresten hva jeg har brukt kvelden min på? Planlegge hvordan garderoben og hjemmet skal være når juletider begynner å nærme seg. Jeg elsker å kunne gå i store ullgensere, kåper og digge vinterjakker. Dette er også første året jeg skal ha juletre i mitt eget hjem. Jeg skal virkelig gå all in når det kommer til pynting i år, så jeg har som smått begynt å plukke ut mine favoritter. Jeg tenkte derfor at jeg skulle vise dere noe av det jeg hadde funnet 😚

LAMPER..🖤Taklampe. HER / Bordlampe. HER / Ape. HER

TILBEHØR..🖤Lysestake. HER / Vase. HER / Lysestake. HER

JAKKER…🖤Jakke. HER / HER / HER

GENSER…🖤Genser. HER / HER / HER

2 kommentarer

2 thoughts on “VELKOMMEN TILBAKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *