EN LISTE PÅ EN SØNDAG

Categories Blogg

Reklame | Annoselenker Nelly

Jakke. HER / Kjole. HER / Belte. HER

Hvordan var humøret da du våknet opp i dag?
Humøret var på tipp topp. Jeg hadde virkelig godt av en helg der jeg fikk slappet av litt sammen med de menneskene som betyr aller mest. Jeg har også fått helt nytt design & header på bloggen, som jeg ELSKER! Hva synes dere? <3

Når sto du opp?
Jeg våknet rundt 11, men sto vel ikke opp før klokken var nærmere 12. I ukedagene har jeg alltid på alarm mellom 8-9, men i helgene tillater jeg meg selv å sove litt lengre med mindre jeg har noe spesielt som skjer.

Hva spiste du til frokost?
Jeg har enda ikke spist noe, men vi skal lage en skikkelig digg frokost med rundtstykker, eggerøre og smoothie. Jeg har faktisk begynt å drikke grønn smoothie, noe jeg aldri trodde jeg skulle begynne med. Jeg er som barna som ikke liker det som er grønt, hehe ups. Jeg har fått strenge instrukser av Nina, så nå har jeg begynt å både trene og spise litt annerledes enn hva jeg er vandt til.

 Har du mottatt noen meldinger i dag, og hva sto det i så fall på den?
Jeg har lyst til å begynne å ri igjen, så jeg kontaktet ei jente som hadde lagt ut annonse på Finn.no. Jeg er i hovedsak ute etter en spranghest, men i annonsen sto det at det var i hovedsak dressur og tur. Jeg ble likevel så forelsket i hesten, så jeg måtte sende en melding for å sjekke om det var mulighet for sprangridning. Jeg fikk beskjed om at den hadde en skade, så det gikk dessverre ikke 🙁

Hva var det første du og Morten gjorde da dere våknet?
Det vi alltid gjør. Jeg vekker han, også kysser vi god morgen. Jeg er ikke spesielt kostete på morgenen da jeg synes mennesker som akkurat har våknet er litt ekle haha.

Har du hatt en krangel i dag, eller er det noe som har gjort deg sint?
Nei. Som jeg har fortalt dere tidligere så er ikke jeg spesielt kranglete eller sint av meg, så det er sjeldent det skjer. Jeg kan selvfølgelig bli litt lettere irritert, men det gir seg like etterpå.

Hva tenkte du da du scrollet gjennom Instagram i dag?
Jeg har enda ikke scrollet gjennom Instagram, men jeg pleier ikke å tenke så mye annet enn at bildene var fine og at jeg fikk mye inspirasjon. I forhold til veldig mange andre så følger jeg ikke mennesker som irriterer meg, hva er vitsen med det??? haha.

Hva skal du resten av dagen?
Nå skal vi snart komme oss hjem fra Fosen, så skal Julie og jeg dra på trening. Jeg har fått så dilla på trening den siste tiden, så jeg gleder meg skikkelig. Jeg skal også få jobbet litt, og forberede den nye uken jeg har i vente.

Er det noe du har bekymret deg for i dag?
Jeg vil ikke kalle det en bekymring, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bilder nå som Morten og jeg reiser fra hverandre. Mamma forstår seg absolutt ikke på kameraet mitt, så det er alltid like utfordrende når hun skal prøve haha. Vi får bare prøve så godt vi kan, så håper jeg at dere kan ha litt forståelse om bildene ikke blir 100%.

Hvilken blogger har du lest i dag?
Jeg har swipet ut på vennene mine, utenom det så har jeg ikke sjekket noen blogger. Jeg har ingen jeg leser fast, men jeg titter innom topplisten i ny og ne.

Hvem er den siste du snappet med, og hva sto det på den?
Julie Daae, som spammet meg med katten sin. De har en adoptiv katt hjemme, som hun er veldig glad i å sende snaps av.

Hva har du på deg akkurat nå?
Treningstøy. Julie og jeg skal ut å gå litt cardio før hjemreise.

Har du brukt noen penger i dag? i så fall, hvor mye?
Nei, det har jeg ikke. Jeg tror ikke det er så mye som er åpent rundt oss.

Hva tenker du på akkurat nå?
At jeg en dag skal flytte på landet, ha mitt eget lille småbruk med hest, gris og hund.

7 kommentarer

7 thoughts on “EN LISTE PÅ EN SØNDAG

  1. Men du er veldig kranglete i kommentarfeltet ditt.
    Hvorfor skal du forresten være nedlatende om folk ikke har så mange planer en lørdags kveld?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *