VI ER I TRONDHEIM

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser – Berskha / PS: Det er 20% på NLY Trend. KLIKK HER

Akkurat nå sitter jeg i sofaen hjemme hos Julie etter en ganske lang kjøretur til Trondheim. Morten og jeg hadde et møte klokken 13.00 så vi måtte kjøre 05.00 i natt. Jeg tror vi sov i tre timer, så det var en evig kamp om å klare å holde seg våken hele bilturen. Jeg legger meg aldri å sover om begge er trøtte, rett og slett for at det kan bli farlig. Det er jo heller ikke noe som er mer kjipt enn å kjøre sammen med noen som sover. 

Resten av dagen så skal vi bare slappe av, og i morgen kommer vi mest sannsynlig til å dra på hyttetur. Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til noen rolige dager sammen med jentene… og Morten!! haha. Det er jo tross alt ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å være her. Jeg gleder meg i alle fall skikkelig til å oppdatere dere herfra ♥

Jeg må forresten dele noe helt sykt med dere. Som jeg fortalte dere så var det et medium sammen med oss i helgen, og han sa så utrolig mye som stemte om meg og mitt liv. Da Morten og jeg var på vei til Trondheim i dag så sa jeg at jeg skulle dra til dyrelegen for å sjekke tennene til Celine, så mottar jeg denne meldingen haha! Celine har jo slitt med tennene sine siden hun var liten, så jeg må jevnlig følge de opp. Jeg måtte spørre om jeg fikk dele det, for det var så sykt… tilfeldig?

2 kommentarer

2 thoughts on “VI ER I TRONDHEIM

  1. Wow! Du og Tea Kristine i årets Paradise Hotel er UTROLIG like! Shit! Både det vi har sett fra henne personlighetsmessig og utseende. Skulle tro dere var halvsøsten eller no.

  2. Miniatyrhunder har ofte store og smertefulle tannproblemer, så å gjette seg til det er nok ikke det vanskeligste dette mediet har gjettet seg til. Kjønnet til Celine bomma han på da, selv om sjansen var 50-50.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *