25 % RABATT PÅ ALT FRA NLY TREND

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Heiii, fine dere♥ Som mange av dere kanskje har fått med dere så har Nelly “Pink Week”, noe som vil si at de har masse gode tilbud på nettsiden deres. Jeg tenkte derfor at jeg skulle tipse dere om de beste tilbudene, siden det er så mange som etterlyser rabattkode. Akkurat nå får dere 25% rabatt på absolutt alt fra NLY trend. Tilbudet varer i 16 timer til, så du har enda noen timer til å shoppe på. Jeg har i alle fall plukket ut mine favoritter til dere. 

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

Sett. HER / Kjole. HER / Sett. HER

Jakke. HER / Skjørt. HER / Jakke. HER

Bukse. HER / Genser. HER / Bukse. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY

2 kommentarer

2 thoughts on “25 % RABATT PÅ ALT FRA NLY TREND

  1. Du må søke opp @dean.schneider på instagram! Jeg kødder ikke når jeg sier at det må vere dobbeltgjengeren til morten bare i en blond versjon! Tror fortsatt det er han 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *