VI HOLDER FORTSATT SAMMEN

Categories Blogg

I går var jeg ute å spiste middag sammen med Tonje og Julianne. Jeg synes det er så hyggelig at vi enda har kontakt, for vi har faktisk kjent hverandre siden andre klasse. Vi har altså vært venner i 18 år, noe som er ekstremt lenge. Det er faktisk disse jentene som har kjent meg lengst, og har sett alle fasende og forandringene jeg har gått gjennom. Vi var veldig gode venner på barneskolen, men vokste litt fra hverandre på ungdomsskolen da jeg skulle være så alt for veslevoksen og synes de var barnslige. Jeg gikk rundt med stringtruse langt over buksekanten for å vise den frem og løpte etter gutter, mens de enda var redde for guttelus, haha.

Var vi ikke fine?? haha

Jeg er likevel så takknemlig for at jeg enda har disse jentene i livet mitt, for de er helt fantastiske. Jeg har sagt det veldig mange ganger nå, men jeg er så heldig når det kommer til vennene mine. Hadde dere hatt mulighet til å møte de så hadde dere forstått hvorfor jeg skryter så mye av dem. Vi er ærlige med hverandre, støtter hverandre og heier. Jeg er glad for at jeg har venner som forteller meg når jeg gjør noe bra, men også når jeg gjør noe feil. Det er menneskene jeg omgås med som jeg lærer aller mest av, og skulle de alltid vært enig med meg så hadde jeg aldri hatt mulighet til å utvikle meg som person.

Vi hadde i alle fall en helt fantastisk kveld i går, og det var så hyggelig å oppdatere hverandre om det siste som hadde skjedd. Nå er det bare to uker siden vi så hverandre sist, men mye skjer på to uker. Vi var forresten å spiste på Du verden som jeg virkelig vil anbefale. Servicen og maten var på topp, i tillegg til at de hadde et skikkelig koselig lokale. Jeg fikk forresten et spørsmål om jeg kunne lage en liten “Tromsø guide“, og jeg lurer bare på om det er flere som ønsker det?

6 kommentarer

6 thoughts on “VI HOLDER FORTSATT SAMMEN

  1. Ja, lag en tromsøguide!😍Æ e i fra Tromsø, men e fortsatt mange spiseplassa og diverse som æ ikke har testa ut.

  2. Du klager over at folk spør deg om det er slutt mellom Morten og deg . Slutt med de clickbait overskriftene , så kanskje folk slutter å spørre!

    1. Virkelig? Les deg opp på clickbait. Hadde forstått det om jeg hadde skrevet “DET ER SLUTT” så handlet det om at jeg hadde sluttet å spille Ludo. Absolutt ALT er ikke clickbait.

  3. Uansett om det hadde vært clickbait eller ikke så har vell ingen andre noe med det å gjøre 🤨skjønner ikke hvor mye dritt småunger legger fra seg rundt om på nett 🤦‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *