DE TINGENE JEG ER REDD FOR

Categories Blogg

x Det er nok så mange jenter som ikke forstår hva jeg snakker om nå, men jeg synes giftemål virker skremmende. Jeg vet ikke om jeg noen gang har lyst til å gifte meg, da jeg ikke ser på det som noe nødvendig. Jeg føler når man skal bruke så mye penger på noe, så må det være noe man virkelig vil og drømmer om. Personlig så ser ikke jeg forskjellen på å være i et forhold og gifte seg, men jeg forstår jo selvfølgelig hvorfor mange drømmer om dette. Jeg er bare ikke så romantisk av meg, så det blir spennende å se om jeg noen gang endrer mening.

x Jeg er livredd for at det skal skje noe med Celine, og kan ofte ha mareritt på natten for at jeg har tenkt så mye på det i løpet av dagen. Jeg vet bare ikke hva jeg hadde gjort uten henne, og jeg er livredd for å miste lille babyen min.

x Jeg er redd for å våkne opp en dag, være 50 år gammel og ikke ha gjort noe av de tingene jeg har lyst til. Jeg har skikkelig fomo, noe dere helt sikkert har fått med dere nå. Jeg må begynne på yoga igjen, for jeg trenger litt ro i sjelen min.

x Jeg er skikkelig redd for å ikke gripe nok muligheter, noe som ofte gjør at jeg tar på meg vann over hodet. Dette er jo veldig likt det over, men livet er bare så kort og det er skikkelig kjipt å gå glipp av ting.

x Jeg er skikkelig redd for å vokse fra noen av vennene mine. Jeg har bare så mange fantastiske mennesker i livet mitt, og tanken på en hverdag uten de skremmer meg skikkelig.

x Jeg er redd for å ikke sette nok pris på alle tingene jeg har i livet mitt. Jeg tror at man noen ganger kan bli alt for fokusert på et mål fremfor seg, slik at man glemmer alle de gode tingene som skjer akkurat her og nå.

4 kommentarer

4 thoughts on “DE TINGENE JEG ER REDD FOR

  1. Du er livredd for å miste Celine,men samtidig tenker du å flytte til utlandet uten å ta henne med. Forstår ikke helt logikken. Du har en seniorhund og vet ikke hvor lenge hun lever, alikevel tenker du å flytte fra henne. Det er ikke kjærlighet i mine øyne…

  2. Veldig forståelig, Sofie! Det er desvärre mye å väre redd for. Men grunnen til det er litt fin. For det ligger så mye kjärlighet fra deg i disse tingene/personene. Det som betyr mest, er vi ofte veldig redd for å miste. Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *