VINN EN REISE FOR TO TIL SRI LANKA

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

Som jeg fortalte dere for en stund siden så booket Elise og jeg en ny reise som jeg skulle fortelle dere om etterhvert. Vi skal nemlig reise til…..SRI LANKA!!! 😭😍 Som mange av dere kanskje husker så skulle egentlig Morten og jeg reise til Sri Lanka i fjor, men etter at han havnet i en bilulykke og jeg fikk betennelse i foten så endte vi opp med å måtte avlyse. Jeg tror ikke dere forstår hvor utrolig kjipt det var, for vi hadde gledet oss så sinnsykt mye. Sri Lanka har lenge vært en drøm å få oppleve, og det at det endelig er min tur kan jeg virkelig ikke forstå. Det er nesten sånn at jeg må klype meg i armen for å forstå at dette er virkelighet. 

Det som gjør dette enda bedre er at vi er så heldig å kunne gi en av dere en reise til Sri Lanka sammen med Lapoint. Du kan altså vinne en uke for to hos Lapoint i Sri Lanka til en verdi av ca 10.000 kroner.

Det er kjempeenkelt å delta i konkurransen, for det eneste du må gjøre er å svare på følgende spørsmål:

Hvilke av grunnene Lapoint nevner som er fint med Sri Lanka er det som gjør at du har lyst til å dra? Og hvilket level er det dere ønsker å delta på? Husk å tagge inn reisevenn og at dere må være 18 år for å delta. Vinner kåres den 26. Januar. Du finner svarene på spørsmålene HER <3 Legg igjen ditt svar + navn og e-post i kommentarfeltet <3 

Her ser du noen bilder fra Sri Lanka, og har du lyst til å finne mer ut om campen og omgivelsene så kan du trykke HER 🖤

82 kommentarer

82 thoughts on “VINN EN REISE FOR TO TIL SRI LANKA

  1. Jeg syns at det som trekker mest er kulturen og flotte folk!
    Vil ha med meg min samboer om jeg skulle være så heldig å vinne! ♥️

  2. Hadde vært fantastisk å dra til Sri Lanka på grunn av den nydelige naturen, og oppleve kulturen der nede! Ville hatt med meg min samboer, på level 1 😍

  3. Jeg ønsker og vinne denne turen til Sri Lanka med Lapoint for å få en deilig opplevelse i 2020. Våkne opp i Ahangama med den nydelige stranden og omgivelsene. Kunne gjøre litt Yoga før vi spiser frokost med alle de andre kule camp- deltakerne. Og ellers bare få prøvd oss på surfeboard, knytte nye vennskap og få unike opplevelser 🙂
    Jeg ville tatt med meg samboerne min; Ronny Pettersen, og tror vi egner oss til Level 1 forløpig 😀

  4. Jeg og min samboer har aldri vært på Sri Lanka, men dette er definitivt drømmedestinasjonen. Vi ønsker å dra til dette tropiske paradiset på grunn av den flotte naturen, menneskene og milelange strender <3.
    Vi ønsker å delta på level 1.

    1. Med nydelig natur og kjempe flott kultur hadde det vært så flott å oppleve Sri-Lanka. Ville tatt med kjæresten min og lever 1 passer for oss nybegynnere:)

  5. Ønsker å dra med kjæresten min. Det hadde vært en sinnsyk kul opplevelse. Har hørt veldig mye bra om Sri Lanka og det er vel grunnen til at jeg ønsker å ta en tur dit. Ogdå før det blir hus og barn. Nå haf vi vært i LA og USA de 3 siste årene, så hadde vært kult å prøvd ett nytt land😹 Det ser skikkelig fint ut der☀️🤠🥁🏄🏼‍♀️🌊🕺🏼 Vi måtte vel prøvd oss på Level 1 da ingen av oss har surfet før.

  6. Jeg ønsker å reise ned til Sri Lanka for å oppleve naturen, menneskene og kulturen de har der 😍 hadde jeg vunnet ville jeg hatt med min beste venninne, siden vi alltid har snakket om å reise sammen men aldri har hatt mulighet til det. Hadde ønsket å deltat på level 1 😍

  7. De milelange strendene, det tropiske klimaet og de mange perlene Sri Lanka har å by på gjør at Sri Lanka høres ut som den perfekte destinasjon! Ikke minst de gode mulighetene til å lære seg og surfe.

    Jeg vil veldig gjerne ha med meg kjæresten min, og vi ønsker å delta på level 1!

    milelange strender, tropisk klima og mange spennende steder

  8. Sri Lanka virker som et nydelig land og jeg ønsker å oppleve kulturen og den fine naturen som er der:) I tillegg hadde det vært gøy å bli bedre til å surfe!! Level 1. jeg hadde tatt med meg ei venninne!!

    1. Jeg vil til Sri Lanka fordi jeg aldri har vært i Asia før, og fordi det ser helt nyyydelig ut der! Både naturen og kulturen virker så avslappende, noe som trengst når man er student. Jeg ville tatt med meg min beste venninne, og for å overleve turen måtte det blitt level 1, heh🥰

  9. ville dratt dit for å oppleve den flotte naturen og kulturen de har der! Ville hatt med datteren min Silje <3 på level 1

  10. Det mest fantastiske som hadde vært med å vinne denne turen, hadde vært naturen, kulturen og ikke minst sol, surfing og bad😍 Hadde tatt med meg min bestevenn på level 1🏄🏽‍♀️🙌🏼

  11. Jeg kunne tenkt med dit for å se den fine naturen og omgivelsene, samt møte nye fantastiske mennesker. Ikke minst å lære megå surfe hadde vært helt rått- og har lenge vært en drøm. Det å være og lære seg å surfe i et annet land og oppleve en helt ny kultur er alltid spennede og spesielt i Sri Lanka. Hello! Hvem vil vel ikke det?

    Den jeg ville tatt med meg er min bestevenn på nivå 1:)

  12. Goodtimes som Lapoint selv bruker blir for meg, møte nye mennesker, surfing, strand, sol og en fantstisk kultur🙌🏻🙏🏻

    Ville tatt med kjæresten, så blir det vel en konkurranse om hvem som lærer seg fortest å komme opp på brettet😅 Derav level 1.

  13. Ønsker å ha med meg søsteren min til Sri Lanka, som er en av drømmedestinasjonene til oss begge! Spesielt på grunn av den tropiske naturen, surfemulighetene og for å oppleve kulturen😍 Tenker vi hadde stortrives på Level 1🌸☀️

  14. Jeg har alltid hatt lyst til å oppleve Sri Lanka og alt landet har å by på. Det hadde vært sykt gøy å blitt god på å surfe, noe som jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Strendene, det tropiske klimaet og ikke minst menneskene man møter er grunner til hvorfor Sri Lanka er min drømmedestinasjon. Jeg ville og søsteren min har alltid hatt lyst til å reise med Lapoint, men vi har aldri hatt muligheten. Så å kunne tatt henne med på en så unik opplevelse hadde vært sykt kult!

  15. Jeg og kjæresten min har lenge pratet om at vi har lyst til å lære oss å surfe, derfor hadde det vært en drøm å oppleve de milelange strendene, det tropiske klimaet og de mange perlene Sri Lanka har å tilby. Det høres ut som en perfekt destinasjon, som kommer til å gi oss opplevelse for livet.
    Vi ville gjerne valgt level 1 dersom vi blir så heldige å vinner! 🙂

  16. Jeg skulle gjerne vært med på en sånn opplevelse da jeg lenge har ønsket å oppleve både Sri Lanka og lære meg å surfe! Jeg og bestevenninne min deler denne drømmen så hun ville jeg hatt med! Ønsker lever 1.

  17. Sri Lanka virker helt amazing med superfine strender, tropisk vær, digg mat, og selvfølgelig surf!! Jeg ville tatt med kjæresten min, og vært på level 1(og level 3 for han)☺️🤞🏻

    1. Jeg har lenge hatt lyst å lære meg å surfe. I tillegg til det har jeg hørt mye varmt om Sri Lanka av en veninne som hadde en drøm om å starte surfe resort der. Men det er fortsatt blitt med drømmen. Yoga er noe jeg trener flere ganger i uken og sol er det jeg lever for. Så dette er perfekt reise for meg og bestevenninnen min. Vi kan ikke surfe, så vi må nok starte på level 1.

  18. Sri Lanka ser helt nydelig ut med fine strender, safari og surf. Og masse digg vegetar mat😋 jeg ville tatt med meg søskenbarnet mitt på level 1!

  19. Den grunnen som gjør att jeg har mest lyst til å overraske sambo med tur til Sri Lanka er at det omtales som ett tropisk paradis. Han som bare har vært på to ferier hele livet som er fylletur til ayja napa og Magaluf aner jo ikke hva han går glipp av, det å kunne se verden, lære å surfe og utforske ett ferieparadis er virkelig noe jeg unner han og nei, han aner virkelig ikke hva han går glipp av.
    Level 1 på begge, og visst fæn skal jeg klare å reise meg opp før han! Hahaha og gni det inn etterpå.

  20. Har alltid vært en drøm å oppleve Sri slanka! Ser helt fantastisk ut, vil så gjerne oppleve hva de har å by på! Ville tatt med meg kjæresten min, på level 1.

  21. Jeg vil dra til Sri Lanka for å oppleve deres unike kultur. Har reist mye, men aldri vært i Asia og har hørt mye fint om folkene der. Jeg vil ta med meg min bestevenn og navnesøster Stine på tur, da vi dessverre begge er super travle og ser så altfor lite til hverandre. Ønsker nivå 1

  22. Det hadde vært en så fin opplevelse å kunne oppleve Sri Lanka, den vakte naturen og den chille vibe’n, som Lapoint nevner! Rett og slett et tropisk paradis. Ville valgt Level 1, samt tatt med meg min kjære søster! Rett og slett fordi hun også er en fantastisk reisepartner.

    1. Grunnen til at jeg vil til Sri Lanka er på grunn av forholdene, jeg har alltid drømt om å dra på Safari,(som Lapoint nevner) men har aldri hatt muligheten! Jeg vil også oppleve Surfing og naturen der samtidig bli kjent med nye mennesker! Personen jeg ønsker å dra med er min bestevenninne Tiyana, og vi ville valgt level 1 ☀️🌊🏄🏼‍♀️

  23. Jeg vil til Sri Lanka for jeg ELSKER asiatisk mat og generelt menneskene som bor i Asia! 😍
    Vil ta med meg min bestevenninne fra videregående❤️

  24. Vil dra til Sri Lanka for jeg ELSKER asiatisk mat, og ikke minst menneskene som bor i Asia! 😍
    Vil ta med meg min bestevenninne fra videregående❤️
    Level 1

  25. Kunne tenkt meg å reist til Sri Lanka for å oppleve kulturen og den fantastiske naturen de har der – og ikke minst pga surfemulighetene som finnes! Hadde tatt med meg samboeren på level 1

  26. Grunnen til at jeg ønsker å dra er for å ha kvalitetstid med Marie og for å oppleve kulturen og naturen Sri Lanka har å by på sammen med henne. Vi ønsker oss level 1.

  27. Jeg kunne tenke meg good times på Sri Lanka med samboeren min! Sri Lanka er uten tvil et tropisk paradis – har vært der selv men aldri på surfetur. Hadde vært kjekt å vist min Samboer landet og få lært noen surfetriks! Level 1

    Krysser fingrene 🤙🏾

  28. Jeg vil reise til Sir Lanka for dette er en av mine drømme destinasjoner, med sine fine strender og tropisk natur. Jeg har alltid hatt lyst til å lære med å surfe, og at jeg kan få muligheten til dette sammen med min beste venninne Madonna kunne ikke blitt bedre. Vi har aldri surfet før så vi ville valgt level 1.

  29. Jeg har veldig lyst til å dra til Sri Lanka på grunn av det tropiske klimaet og de idylliske omgivelsene 🤩Hadde vært veldig kult å testet ut surfing, og feks. yoga på en plass som dette, med masse kule mennesker. Ville isåfall deltatt på level 1✌🏼 Og ville hatt med meg bestevenninna mi, Ingrid Killingberg<3

  30. Sri Lanka er et land jeg kunne tenke meg og reise til på grunn av de vakre omgivelsene, strandlivet, og det å oppleve en ny kultur med mye bra folk.
    Kunne tenke meg å reise med min beste venninne Tora, og vil delta på level 1🏄🏼‍♀️

  31. Jeg ønsker å reise til Sri Lanka for å oppleve varmen, kulturen og for å prøve surfing. 🏄🏼‍♀️

    Jeg tar gjerne med meg en god venninne på level 1.

  32. Jeg vil dra til Sri Lanka for å oppleve naturen, kulturen og menneskene! Og ikke minst surfing og bad. Jeg ville valgt level 1, og tatt med samboeren min ☺️

  33. Jeg ønsker å reise til Sri Lanka for å lære å surfe fordi det ser så utrolig gøy ut. Sri Lanka ser også ut som et helt fantastisk land. Ville hatt med meg min beste venninne siden vi begge er på Level 1.

  34. Har lenge hatt lyst til å utforske Sri Lanka, de vakre strendene der og all den digge vegetarmaten🌼 Ville valgt level 1, og tatt med meg en god venninne!

  35. Jeg ønsker gjerne å ta med kjæresten på en opplevelse utenom det vanlige.
    De flotte strendene, spennende kulturen og deilig vær er grunnen for at vi vil vinne.
    Vi er nybegynnere på surfing, så tror vi holder oss på level 1 foreløpig

  36. Av det Lapoint nevner som er fint med surfecamp i Sri Lanka, er det nok kombinasjonen av kulturen i from av kjøkken og de mange verdensarvmonumentene/spennende steder å besøke, vakre og tropiske omgivelser sammen med chill vibe og miljø for å bli kjent med andre mennesker på eventyr som man kan surfe og ta en pils i solnedgangen med..
    Jeg ville tatt med meg min gode venninne Vilde, fordi vi begge skriver master dette semesteret, hun i Norge og jeg i Danmark. En ukes surfetur sammen til Sri Lanka hadde vært et perfekt avbrekk fra masterskriving, og hadde gitt oss muligheten til å få tilbragt skikkelig kvalitetstid sammen! Nivå 1 hadde nok vært passelig.

  37. Jeg vil gjerne reise til Sri lanka fordi det er et unikt land jeg alltid har ønsket å oppleve. Tropisk klima, strender og kulturen høres fantastisk ut🤩🤩 Jeg har aldri prøvd surfing før og det er absolutt på bucketlisten min. Jeg ville tatt med besteveninnen min på nivå 1!!

  38. Er det èn ting jeg trenger så er det yoga og chill vibe. Jeg ville tatt med meg min aller beste venn som fullfører master i psykologi denne våren, og som fortjener og trenger en etterlengtet ferie med alt det avslappende Lapoint har å by på. Vi reiste sist sammen i Asia for nøyaktig 8 år siden, og det var også første (og per i dag siste) gang vi surfet begge to. Så level 1 hadde passet perfekt! Det hadde vært helt fantastisk å kunne gi henne denne gaven <3

  39. ønsker å dra til dette tropiske paradiset på grunn av den flotte naturen, menneskene og milelange. Level 1, ønsker å ha med min bestevenninne

  40. Av det Lapoint nevner som er fint med surfecamp i Sri Lanka, er det nok kombinasjonen av kulturen og de mange spennende steder å besøke, vakre og tropiske omgivelser sammen med chill vibe og miljø for å bli kjent med andre menneske. Veldig lyst på et eventyr hvor man kan surfe og ta en pils i solnedgangen.
    Jeg ville tatt med meg kjæresten på Nivå 1!! <3:D

  41. Ønsker å oppleve den nydelige naturen og prøve noe helt nytt i gode surfe-forhold (level 1)! Tropisk mat høres fristende ut også, ønsker å se hvilket utvalg av vegetarmat de har å tilby! Hadde tatt med kjæresten min.

  42. Jeg vil veldig gjerne reise til Sri Lanka på grunn av det tropiske klimaet og de milelange strendende. Det ser et ut som et veldig fint sted og tilbringe en uke på. Og har aldri prøvd å surfe så det ville vært en veldig stor opplevelse. Ville prøvd meg på Level 1 og vil ha med meg kjæresten min❤️

    1. Hadde vært helt sjukt å få dra til Sri Lanka! Å komme seg bort til varmen, lære seg å surfe og ta en pause fra hverdagen hadde vært utrolig deilig. Ville ha tatt med min bestevenn slik at vi kunne ha lært å surfe, spise god mat, se kulturen og ikke minst bade. Jeg fyller selv 18 på dagen vinneren kåres så hadde vært den beste bursdagsgaven noen sinne🥰❤️

  43. Ønsker å dra til Sri Lanka slik at jeg og min kjæreste kan få oppleve kulturen, naturen, morgen-yoga, maten, sol og surfing☀️🏄🏼‍♀️
    Tror nok vi er på level 1🙈

  44. Jeg vil ta med med samboeren min til Sri Lanka. Med de milelange strendene, kulturen vi kan lære om, og den vakre naturen så er dette midt i blinken!
    Ikke minst det å få muligheten til å prøve surfing for første gang! Level 1 er det rette for oss😁☀️

  45. Jeg og min samboer har aldri vært på Sri Lanka, men destinasjonen stor på et av våre reisemål, og det hadde passet perfekt for oss med en tur nå✈️ Vi trenger en ferietur, og en pils i solnedgangen på Sri Lanka hadde vært prikken over i’en🌄 I tillegg hadde jeg satt pris på nye unike opplevelser og sikkert mange nye venner også!😍 Jeg ville hatt med min kjæreste på level 1. Sri Lanka sine bølger hadde passet perfekt for oss som er nybegynnere!🤘🏽🌊🏄🏾‍♀️🏄🏽‍♂️

  46. Å dra te Sir Lanka høres ut som en synnsyk opplevelse. Og æ villa gjerne dratt med kjæresten min, Christian. Vi har vært sammen i snart et halv år og det er ikke så lange til han har bursdag. Derfor hadde en tur til Sir Lanka vært helt magisk og verdens beste bursdag presang ☺️ Vi like begge å være fysisk aktiv og å lær sæ surfing hadde vært dødskult(level 1) 🏄‍♀️ ❤️

  47. Grunnen til at jeg gjerne vil reise til Sri Lanka på surfecamp, er på grunn av de vakre omgivelsene, man får oppleve en annen kultur og de milelange strendene. Hadde vært sinnsykt kult!

  48. Sri Lanka for en drøm. Dette er absolutt et gylden mulighet til å kan få oppleve en smakebit av Asia på ny. Positive opplevelser med både mat, kultur, nye mennesker og opplevelser, sol og varme + ikke minst et deilig bad. Denne ville jeg tilbragt med min venninne, slik at vi kan knytte et bedre bånd og skape gode minner sammen. Må nok starte på level 1 med surfing, men hvem er vel ikke klar for en ny utfordring?

  49. Jeg og venninnen min skulle egentlig dra til Sri Lanka sammen, men det gikk ikke. Hadde vært morsomt å overraske henne med dette. Naturen, kulturen og maten er blant annet det som gjorde oss interessert i Sri Lanka. Level 1.

  50. Med nydelig natur, folkene og kjempe flott kultur hadde det vært så flott å oppleve Sri-Lanka. Ville tatt med samboeren min😍 Lever 1 passer nok for oss nybegynnere!

  51. Strendene, kulturen og ikke minst surfing!! Hadde vært såå gøy å ta med storesøsteren min dit, hun fortjener en ferie <3

  52. Det som gjør at jeg ønsker å dra til Lapoint sin camp i Sri Lanka er at man har muligheten til å oppleve så mye i tillegg til surfing. Det å kunne få være med på forskjellige aktiviteter i regi av Lapoint, og da frister spesielt safari ekstra mye 🙂 Om jeg er så heldig å vinne vil jeg ta med meg samboeren min, ønsker level 1

  53. Jeg vil gjerne dra til Sri Lanka fordi det hørtes helt nydelig ut med en ferie i sol og varme. Vil gjerne reise sammen med kjæresten min 😀 Level 1 er nok det som passer oss best.

  54. Ville virkelig tenkt meg dit for å få oppleve en ny kultur, mennesker og helt nye, syke minner ! Min søsters samboer er derfra, så har alltid hatt lyst til å oppleve hans hjemland❤️ Ville hatt med min samboer, da det ikke har vært aktuelt for oss å dra på slike turer sammen når han studerer, og slik at vår første tur sammen hadde blitt helt syk, til tross for at vi nok måtte vært på level 1, hahah!🤩

  55. jeg vil gjerne ta med bestevenninna mi til sri lanka for å oppleve kulturen, naturen og maten! ingen av oss har vært i asia før så det ville vært utrolig kult å få oppleve noe nytt😁 tror nok level 1 vil passe oss best 🏄🏼‍♀️

  56. Jeg og forloveden ønsker en reise til Sri Lanka fordi det er et tropisk paradis med vakker natur og chill vibe. Vi ønsker å prøve surfing, safari og te-plantasje. Level 1.

  57. Skulle gjerne tatt med samboeren på en sånn tur til Sri Lanka, og få oppleve vakker natur, chill vibe, yoga og bra bølger – og ikke minst mat!!! 😀 Vi måtte nok startet på level 1.

  58. Jeg vil ta med min bestevenninne for å oppleve kulturen, naturen, maten, menneskene og selvfølgelig sol og varme ❤️🌴 ☀️ Level 1

  59. Hadde jeg vært så heldig å vinne ville jeg tatt med min søster Kristina. Det hadde vært den ultimate gaven til en hardtarbeidende sykepleier som i tillegg fyller 30 år i år! 🥳 Det som frister mest med Sri Lanka er fantastisk natur, kald pils i solnedgangen på en varm sandstrand, og muligheten til å lære å surfe (level 1 vil nok være det mest passende for oss).

  60. Jeg vil gjerne ta med meg min bestevenninne Helle på denne fantastiske reisen! Det jeg tenker ville vært best å oppleve er den fine naturen og å lære å surfe! Derfor måtte vi nok startet på level 1 <3

  61. Jeg har lyst til å oppleve inspirerende kultur, yoga og flotte mennesker! Og ikke minst surfe i paradis!! <3
    Jeg ønsker å reise sammen med med venninnen min Ann Christin for vi har begge sååå lenge hatt lyst til å reise på en slik reise! DRØM <3 <3 Vi ønsker Level 1!

  62. Å få reise til Sri Lanka med Lapoint hadde vil være en drøm som blir virkelig! Jeg ønsker å oppleve den fantastiske naturen, treffe nye folk og lære å surfe! I tillegg til å få være med på mange av de spennende aktivitetene Lapoint tilbyr <3
    Jeg ville tatt med meg min beste venninne, og gått for Level 1 på surfing <3

  63. Jeg vil reise til Sri Lanka på grunn av det blir beskrevt som ett tropisk paradis med vakker natur og chill vibe, og atmosfæren de beskriver med å ta en pils i solnedgangen virker helt nydelig. har drømt om å reise til ett slik sted lenge!! Vil ta med meg kjæresten min for å få en sinnsyk opplevelse sammen med han. Det må bli level 1:)

    Helene Nilsen
    [email protected]

  64. Sri Lanka har vært drømmedestinasjonen til meg og samboeren min i lang tid nå, så jeg ønsker virkelig å ta med meg kjæresten min på det. Vi ønsker å reise til Sri Lanka for å lære oss å surfe, teste ut yoga, oppleve den fantastiske naturen og ikke minst fellesskapet med alle menneskene på surfecampen! Ønsker også å få til en safari. Vi ønsker level 1. Hadde vært en perfekt ferie for å feire 5-års dagen vår <3

  65. Goodtimes – tropisk klima – surfebrett,
    ønsker å dra til Sri Lankaa – rett og slett.

    Ta meg med Sofie, ta med meg og min kjære.
    Å få reise med Lapoint hadde vært litt av en ære.

    Hverdagen er stressende, været er grått
    å få reise til varmere strøk – hadde vært HELT rått!

    Pils i solnedgang, yoga og te-plantasje
    er mer avslappende enn enhver massasje.

    Jeg er ingen verdensmester, tvert i mot.
    Må starte på level 1 for å ikke fremstå som en idiot!

  66. Jeg og samboeren min har ikke vært i Asia, men det står øverst på ønskelisten for reiser. Sri Lanka ser helt perfekt ut, elsker at la point skriver om good times og chill vibe, det er akkurat sånn jeg vil beskrive min drømmeferie 🥰 Og sammen med mye god mat og herlige folk i et tropisk klima kan ikke det bli annet enn magisk. Vi har begge surfet litt før, og digger utfordringen det er, samtidig som man får være ute å oppleve havet og solen og nydelige strender 😍😍 Det er den perfekte ferieaktiviteten! Vi krysser fingrene for konkurransen og ønsker oss level 2. 🏄🏼‍♂️🏄🏼‍♀️

  67. Ønsker å dra til Sri Lanka med Lapoint for å få oppleve den vakre naturen, sol, varme og yoga. Sri Lanka er kjent for vakker natur og gode bølger til å surfe i. Hadde vært en drøm å få oppleve dette sammen med min samboer og kjæreste Jan-Kristian. Vi har aldri surfet før, så må nok starte på level 1🏄🏼🏄🏼‍♀️🧘🏼‍♀️

  68. Jeg og samboeren min hadde digget surfecamp i idylliske omgivelser, med nydelig natur og chill vibes 👌 Hadde vært perfekt å starte dagen med yoga og utfordre oss med lever 1 surfekurs utover dagen!

  69. Hoppas jag som svensk får vara med, som min syster i väst tycker jag bara din blogg är bäst!

    Min sambo vill jag överraska,
    genom att till Sri lanka få traska.
    I vattnet jag hoppas det inga hajar finns
    Fast än jag är svensk så hoppas jag detta rim gills
    Ett hotell för stor, som liten,
    det tillhör ju verkligen eliten.
    För min sambo o jag vatten vi älskar gör,
    åker vi hit kommer vi jubla i kör.
    Tänk en hel vecka med Surfning få spendera,
    lära sig simma, med nya kompisar planera.
    Utöver surfen blir det nog ett och annat träningspass,
    komma hem till hösten och vara riktigt vass.
    För semestern handlar om att ladda batterierna få,
    att tillsammans vara och himla bra må.

  70. Sri Lanka er et sted jeg lenge har hatt lyst til å besøke, og å få reise dit med Lapoint hadde vært helt fantastisk! Grunnene Lapoint nevner som virkelig tiltrekker seg meg, er nok den fine naturen, og også maten. Jeg ville tatt med meg bestevenninnen min for å feire at vi snart er ferdige med 13 års skolegang, og vi ville gjerne prøvd oss på level 1.

  71. Å få reise til Sri Lanka med Lapoint hadde vil være en drøm som blir virkelig! Jeg ønsker å oppleve den fantastiske naturen, treffe nye folk og lære å surfe! I tillegg til å få være med på mange av de spennende aktivitetene Lapoint tilbyr <3
    Jeg ville tatt med meg min beste venninne, og gått for Level 1 på surfing

  72. Jeg ville tatt med meg min forlovede/snart ektemann som en bryllupsreise, da vi ikke har råd til denne og sannsynligvis går uten bryllupsreise da vi er nyutdannede. Vi elsker å utforske nye kulturer, og setter stor pris på mat og natur. Som nyutdannet psykolog er også yoga og mindfulness aktuelt og spennende. Vi egner oss nok til level 1. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *