BILDEDRYSS FRA BURSDAGSFEIRINGEN

Categories Blogg

Altså wow for en feiring det var i går. Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg hadde forventet noe annet da jeg begynner å bli vandt til at Elise er helt crazy når det kommer til å pynte og ordne til fest. Hun hadde til og med ordnet en sukkerspinn-maskin i tillegg til Popcorn-maskinen. Den jenta der slutter seriøst aldri å imponere, og hun burde faktisk begynne å jobbe som festplanlegger. Jeg skal i alle fall leie inn Elise til min 25 års dag, for jeg kommer aldri til å klare å gjøre det så bra uten henne. Hun er virkelig en kreativ sjel, og det er så morsomt å ha sånne venner <3 Jeg hadde i alle fall en helt fantastisk dag i går, det var så morsomt.

10 kommentarer

10 thoughts on “BILDEDRYSS FRA BURSDAGSFEIRINGEN

  1. Har du noen tanker rundt den nye 22 juli serien på NRK? Var det realistisk slik det var på Sundvollen den kvelden?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *