WHAT HAPPENS IN VEGAS..

Categories Blogg

Se hvor nydelig det er her da dere! Det skal likevel sies at det ikke ser sånn her ut over alt da store deler av Los Angeles preges av fattigdom og søppel, noe som sjokkerte meg da jeg kom hit første gang. Googler man Los Angeles så vil man kun se de beste sidene, men sånn er det jo også med Bali. Drar man til Beverly Hills vil man nok få litt mer av den opplevelsen man har googlet seg til, og den bydelen er så nydelig.

Du får oppleve en brutal virkelighet om du reiser hit, for hvordan de med lite penger og hjemløse bor er helt forferdelig. Det er så utrolig vondt å vitne, og det er enda vondere å vite at det er ingen som gjør noe med det. Sist jeg var i Los Angeles så var det en gutt på utestedet som kjøpte 100 flakser champagne kun for å sprute på folk. Jeg vil ikke engang tenke på hvor mye det kostet, og hvor latterlig det er å bruke penger på. Spesielt med tanke på at de daglig er vitne til hvordan mange mennesker her har det. 

Som dere vet så reiser Martine og jeg til Vegas i dag, noe jeg gleder meg skikkelig til. Det blir veldig spennende å se om Vegas samsvarer med det man ser på bilder haha! Jeg har snakket så lenge om å reise dit, så jeg gleder meg skikkelig. Er det en ting jeg har skikkelig lyst til å oppleve så er det at noen gifter seg, men det kommer nok dessverre ikke til å skje. Hele jentegjengen er i forhold, så jeg får nok ikke oppleve å være forlover 🙁 haha.. 

Jeg fikk en kommentar for en stund tilbake at vedkommende hadde hørt at Morten var skikkelig sjalu, vel.. her ser dere hva vi tuller med haha. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *