Hvordan bli like fin som meg

Categories Sponset


Som dere sikkert vet er jeg hos flinke Zelia å får satt på meg vipper 2 ganger i måneden. Vippeextensions er virkelig det lille ekstra som får meg til å føle meg litt bedre, og gir meg en liten selvtilittboost etter påfyll. Jeg har blitt så alt for vandt til å ha vippeextensions, så jeg føler meg nesten naken når jeg begynner å få lite haha. MEN siden det snart er jul så har snilleste Zelia bestemt seg for å gi mine kjære lesere 10% avslag på et NYTT vippeextensions sett. Beauty Stop er en av de salongene i Trondheim som er billigst når det kommer til vippeextensions, og nå i tillegg gir dere 10% rabatt. Det er jo virkelig bra, er det ikke? Vil du sitte med verdens beste følelse, som jeg gjør hver gang jeg går ut døren der anbefaler jeg deg virkelig å ta kontakt. Oppgi rabattkoden “Sofie10” når du bestiller time, og du vil automatisk få 10% avslag. For mer info angående tider og priser trykk HER


Regner med at når dere leste overskriften så tenkte dere at jeg var like cocky som han som kom bort å skulle hilse på meg i går, og faktisk presenterte seg sånn her  ” ***** her, jeg er fra Oslo Vest”. Unnskyld meg, men sånne mennesker føler jeg kanskje ikke at jeg har så mye til felles med, for det blir litt too much. Han kunne gjerne bare sagt med engang at pappaen hans betaler alt, og at han bodde i en leilighet til 10 mill. Er det virkelig noen som lar seg sjarme av sånne som skal skryte av pengene sine? IKKE jeg i alle fall. Så overskriften var selvfølgelig bare tull, så ingen grunn til å hate ♥ HA EN FIN KVELD 

 

//Sponset

30 kommentarer

30 thoughts on “Hvordan bli like fin som meg

  1. Knallfint!!!! jeg prøvde noe vippe extension da jeg var i Vietnam et par år siden, men de gjorde det så dårlig at jeg måtte bare ta det av. Var så tungt at jeg ikke fikk øynene opp nesten hehe

  2. Åh, så fint, jeg har så lyst på selv – sitter igjen med skitt og ingenting av vipper og jeg hater det, jeg hadde kjempelange, mange og tette tidligere:/ Skal nok få rotet meg til å få tatt etterhvert, jeg også:) Og helt enig, det imponerer meg overhodet ikke om folk har en masse penger og enda mindre når det skal flashes for andre og liksom tiltrekke oss??

  3. fine bilder, syns dt er fint med falske vipper, men selv er jeg ikke så gira på det og holder meg heller til maskara med volum og er fornøyd med det.
    Syns det virker så pirk og holde på å lime på vipper. hehe:p

  4. Så utrolig fint! Har selv hatt det en gang før, men siden jeg reiste til Syden dagen etterpå, hvor det var alt for store bølger så ble dem ødelagt med en gang .. Men var fint så lenge det varte 🙂

  5. Åhh, du er så fin! Har sykt lyst på vippeexstensions, men har hørt en del negativt om det, så vet ikke helt om jeg tør. I tillegg er ikke det noe som økonomien tillater for tiden, hahah!

  6. vippene er utrolig fine å de kler deg utrolig godt 😀 du har så utrolig fin blogg å mange fine bilder 😀 Er ofte innom bloggen din mye spennende å lese om , du er utrolig pen 😀 ha en fin kveld 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *