Utøya, parsermoni og Paradise hotel

Categories Paradise Hotel

Er du fremdeles politisk aktiv etter det som skjedde på Utøya?
Jeg var ikke politisk aktiv da jeg dro på Utøya. Jeg dro egentlig bare dit for å ha det gøy. 16 år gamle Sofie var dessverre ikke så opptatt av samfunn og verdens problemer. Nå derimot synes jeg det er veldig interessant, og jeg prøver å engasjere meg så mye som mulig. 

Hvor er badedrakten fra?
Badedrakten er fra Bikbok 🙂

Fikk dere ikke snakke mer med den som røk ut av hotellet enn rett etter f.eks.parsermomien?
Vi får ikke snakke mer med de som ryker etter vi har sagt hade på parsermonien, det er veldig trist egentlig. 

Hva tenker du å stemme ved valget i år, og hva har du stemt tidligere?
Jeg har alltid stemt AP, og kommer til å stemme AP i år også. 

Hvor er buksen fra?
Buksen er fra Bikbok 🙂

Var du åpen om at du hadde vært på Utøya med de andre deltagerne, eller holdt du det skjult? Hva synes de om det?
Jeg har Utøya tatovert på ankelen min, derfor fikk jeg spørsmål fra de andre deltakerne om jeg hadde vært der. Jeg var åpen med de andre om det. Hva de synes om de vet jeg egentlig ikke, jeg fikk iallfall mye god støtte ♥

Hvor er jakken fra? Utrolig fin!
Jakken er fra Kouture som ligger på Arkaden i Oslo 🙂

Får dere ikke ha egne tlf på paradise?evt hvorfor ikke?
Vi får ikke ha egne telefoner inne på Paradise, de blir tatt med engang vi ankommer Mexico. Grunnen til at vi ikke får ha egne telefoner er rett og slett for at vi ikke skal kommunisere med andre når vi er inne på hotellet. 

Hvordan fungerer hjemreisen? Reiser alle hjem en og en?
Noen reiser hjem alene, og andre reiser hjem sammen. Det er helt spørs når du ryker 🙂

9 kommentarer

9 thoughts on “Utøya, parsermoni og Paradise hotel

  1. Sofie! Valg er hemmelig og du har vel bare stemt en gang. Du sier at du engasjerer deg så ofte du kan, du skriver aldri noe om samfunn, dagsaktuelle ting eller politikk på bloggen. På hvilken måte engasjerer du deg?

  2. Ka tenka du om mobbing? og ka tenka du om psykiske lidelsa, som angst, depresjon, ptsd og selvmordtanka/forsøk? Føla du at du e en person folk har lett å snakk mæ om sånne ting? Både kjente og ukjente? 🙂

  3. Hun har da kunne stemt både i skolevalg, fylkes/kommunevalg også.
    Hemmelig og hemmelig..det er vel helt opp til en selv. Er vel neppe noen hemmelighet at f.eks en høyre politiker vil stemme høyre.

  4. Digger bloggen din ✌️ Heier på deg og Kevin på PH 😄 Men over til litt mindre “fjortis”..
    Angrer du på PH? Hva syntes du om at du og kevin ble splittet?
    ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *