Kjipt, men samtidig litt deilig

Categories Ikke kategorisert

Da har jeg akkurat kommet hjem fra en super tur til Åre. Selv om jeg har hatt en uforglemmelig helg kjenner jeg at det er godt å være hjemme igjen. Jeg har nesten ikke sovet de siste dagene, og er det en ting som er sikkert så er det at jeg ikke fungerer uten søvn. Jeg holder på å sovne mens jeg skriver dette innlegget, så jeg må bare beklage for et super dårlig innlegg. Jeg har uansett hatt en utrolig fin tur sammen med jentene, og vi har hatt det så sykt morsomt. Det har vært mye latter, nye opplevelser og galskap, men det er akkurat sånn det skal være. Det er kjipt at påsken nå er over, men jeg kjenner likevel at det er litt deilig også. Nå gleder jeg meg bare til å komme meg hjem til Oslo og rutiner

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *