UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er vel det at dette har vært en utrolig fin uke. Kevin har vært på besøk, været har vært kjempe bra og jeg har generelt gjort mye gøy. 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er at jeg er at jeg har vært utrolig stresset denne uken. Jeg føler jeg har veldig mye jeg må forholde meg til, samtidig som jeg skal ha tid til å være med de jeg er glad i og bryr meg om. 

UKENS TV-SERIE
Paradise Hotel… noooot. Det høres sikkert rart ut, men jeg gleder meg til det er ferdig på TV. Jeg er rett og slett lei av Paradise, og vi det ble bare tøffere og tøffere å være der etter hver uke som gikk. Vi ble også mer varm i trøya, så det skjer absolutt mye de neste dagene, haha! Jeg gleder meg til 1 juni, da dette er over <3 <3 

UKENS SANG
Justin Bieber – No pressure ♥ Jeg vet sangen er gammel, men den gjør meg virkelig i godt humør. Det har vært yndlingssangen min så lenge jeg kan huske, og det er alltid den jeg hører på om jeg er lei meg og trenger litt oppmuntring. 

UKENS CRAVINGS
Gjett en gang? GODTERI ♥ Det er irriterende at jeg er så glad i godteri som det jeg er, for jeg er virkelig avhengig. Hadde det ikke vært for at det er så usunt som det det er, så hadde jeg spist det hver eneste dag. 

UKENS TANKE
Som jeg har nevnt over her så gleder jeg meg veldig til Paradise er over. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg kjenner jeg er litt lei av å være på TV mandag-torsdag. Jeg tror det er i det siste jeg har begynt å forstå hva jeg har meldt meg på, og hvor ubehagelig det noen gang kan være at så mange 
mennesker skal se dine gode og dårlige sider. Ikke minst at man skal se disse sidene selv. 

3 kommentarer

3 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. hei, lurte på hvordan dere får se paradise, får dere det på cd eller viaplay konto eller må dere se det som alle andre kl 22:30 på tv? håper du og kevin vinner!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *