UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er helt klart helgen i Trondheim. Det var utrolig godt å komme hit å se alle sammen igjen, så jeg har absolutt hatt en veldig fin helg. Jeg må også takke Comfort Hotel for et utrolig fint opphold, og en av de beste hotellfrokostene jeg har spist. 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur må faktisk være at jeg endelig turte å farge håret mitt brunt igjen. Selv om jeg enda synes det er uvant å se meg selv med mørkt hår, så elsker jeg den nye hårfargen min. 

UKENS NEDTUR
Det er utrolig mye som foregår i livet mitt akkurat nå, og da er det ikke bare bare å prestere 100% på bloggen. Jeg elsker å blogge og jeg er evig takknemlig for alle dere som trykker seg inn for å lese bloggen min. Det er akkurat derfor jeg ønsker å gjøre denne bloggen så bra som overhode mulig, og da er det kjipt i perioder som dette. Alt ordner seg heldigvis til slutt. 

UKENS TV-SERIE
Skam selvfølgelig ♥ Som jeg har fortalt dere før så ser jeg nesten ikke på serier, da jeg synes det er veldig kjedelig. Jeg har alt for mye å gjøre til at jeg har tid til å følge med på en serie fast, og da føler jeg at halve meningen er borte. 

UKENS SANG
Unge Ferrari – D&G. Jeg har aldri vært spesielt fan av norske sanger, men Morten har klart å få meg skikkelig dilla på en. Han hørte på den under hele Roma turen, så jeg tror rett og slett bare jeg måtte begynne å like den, haha. Neida, den er faktisk veldig fin. 

UKENS CRAVINGS
HOTELLFROKOST ♥ Det er ikke noe som er bedre enn hotellfrokost, og som jeg nevnte tidligere i innlegget så har vi spist verdens beste frokost denne helgen. Det som er utrolig trist er at vi ikke rakk frokosten i dag 🙁

UKENS TANKE
Denne er faktisk veldig vanskelig, for akkurat nå er det utrolig mange tanker som svirrer rundt. Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har det så bra for tiden, og jeg prøver så godt jeg kan å legge det litt til side. Alle har ups and downs, og nå vil jeg helt klart si at jeg er i en periode der ting går litt nedover. Jeg prøver uansett å huske på hvor heldig jeg egentlig er, og hvor mange grunner jeg har til å smile ♥

AKKURAT NÅ
Jeg har akkurat kommet inn døren og slengt meg ned på sofaen. Kevin er enda på besøk, og hadde ryddet leiligheten til vi kom hjem ♥ Jeg føler at Morten, Kevin, Andrea og jeg bor i et lite kollektiv sammen, haha. Kevin og Morten er her veldig ofte, men det er bare hyggelig. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
ANGRER JEG PÅ TATOVERINGENE MINE?
ER DET NOE DU SAVNER?
KONTROLLFREAK OG EGOIST

18 kommentarer

18 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Fine Sofie!! Håper du er ute av den dårlige perioden snart, stå på!!💪🏼 Klarte aldri å følge med på en blogg daglig før, men din blogg altså!! Er ofte inne for å se om det har kommet nytt innlegg og de skuffer meg aldri!!

  2. Hei!
    Veldig fin blogg! 🙂
    Er litt gøy å se hvordan Morten og Kevin prater hver uke om at de vil få hverandre ut, men tydeligvis henger de mye sammen nå, slik det er å forstå ut i fra bloggen?
    Går de godt overens?
    Eller, de gjorde kanskje forsåvidt det på hotellet også, men det klippes og limes fint sammen så 😛

  3. Hvorfor var dere ikke med henriette aka henote når dere var i Trondheim? Så dere på solsiden i helga👍🏽 Dere virker som en trivelig gjeng.

  4. Huff, håper at den litt dårlige perioden går over for deg snart :/ Livet er alltid fylt med utfordringer og vanskelige tider, men det er da man virkelig finner ut hvem som er der for deg. Det virker som om du har mange som støtter deg, og det er veldig godt å se!
    Bloggen din er forresten skikkelig bra, og jeg gleder meg alltid til å klikke meg inn på den. Gleder meg til å følge deg fremover 🙂

  5. Håper det blir mye bedre snart, syntes innleggene dine har vært veldig bra selv om du sier at du er i en dårlig periode<3
    Har begynte og sjekke blogg fast nå, men det er bare fordi jeg har funnet en jeg liker veldig godt, og det er din Sofie<3
    Forstdett sann, du mister uansett ikke meg som leser<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *